וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העם דורש דיור בר השגה: האם תשקיעו יותר מ-88 אלף שקלים בבושם החדש?

4.12.2017 / 12:12

בושם במהדורה מוגבלת של בית אופנת-העל הצרפתי מוצע למכירה פומבית בישראל במחיר התחלתי שערורייתי. לבושם היקר בעולם יש 70 בקבוקים בלבד, כשבקבוק מספר 3 נחת בארץ ומחכה להצעת המחיר הגבוהה ביותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריט אספנות לכל דבר. הבקבוק האייקוני עם הפרזנטורית שרליז ת'רון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חשקה נפשכם בדיור בר השגה, לא בטוח שתצליחו למצוא את מבוקשכם במכירה הפומבית היוקרתית של בית האופנה הצרפתי. לרגל חגיגות יום ההולדת ה-70 של דיור, יצר בית האופנה סדרה חדשה של הבושם האייקוני J'adore במהדורה מוגבלת. הסדרה כוללת 70 בקבוקי בושם ממוספרים שמוצעים למכירה ברחבי העולם, כאשר ישראל זכתה להציג את בקבוק מספר 3.

כדי להיות האחת שתשים ידה על הבושם ותזכה להתיז כמה טיפות ממנו על גופה, עליכן להחזיק בכיסים עמוקים מאוד, שכן הבקבוק - שנחשב פריט אספנות לכל דבר -יוצע במכירה פומבית במחיר התחלתי של 88 אלף שקלים.

בדיור מתייחסים מאוד ברצינות לבושם החדש, שעם גרסתו המקורית מזוהה הפרזנטורית שרליז ת'רון. הבושם החדש מושק תחת השם "J'adore Exceptional Edition", והוא עוצב בהשראת הבקבוק המקורי שעיצב כרסטיאן דיור ב-1956. כמו כן, הוא מיוצר בעבודת יד על ידי מומחי קריסטל שמבינים בניפוח זכוכית ובחיתוכים מדויקים. כך הוא מקבל מעמד של יצירת אמנות, לפחות בעיני דיור.

בושם דיור ז'אדור כריסטיאן דיור. יח"צ חו"ל,
בדיור מתייחסים לבושם במהדורה המוגבלת כיצירת אמנות של ממש/יח"צ חו"ל

ומה לגבי הריח של הבושם היוקרתי? מדובר בפרשנות חדשה לניחוח המקורי, שכוללת שילוב פרחים של ורד ויסמין. על הריח אחראי יוצר הבשמים של דיור, פרנסואה דה מאשי. הבקבוק יימכר בעולם בסכום של 100 אלף שקלים לבקבוק, וכך הוא זוכה בקלות בטייטל "הבושם היקר בעולם".

אם בכל זאת תחליטו שבא לכן לשבור קופת חיסכון ולהציע סכום נכבד כדי לזכות בבושם היוקרתי, יצירת המופת הבלעדית תוצג החל ממחר ועד סוף החודש בבוטיק דיור בקניון גינדי TLV Fashion Mall בתל אביב במסגרת תערוכת בישום. כל מי שתחפוץ בבקבוק הנחשק תוכל להשאיר הצעת מחיר, ובסיום התערוכה ייחשף שם הזוכה שהציע את ההצעה הגבוהה ביותר. הכסף יועבר במלואו כתרומה למחלקה לעיצוב אופנה במכללת שנקר.

עוד באותו נושא

מסתבר שעד היום התזתן את הבושם שלכן ממש לא נכון

לכתבה המלאה
כריסטיאן דיור תערוכה פריז. יח"צ חו"ל,
חגיגות יום ההולדת ה-70 לא מסתיימות בהשקת הבושם. שמלה מתוך התערוכה של דיור בפריז/יח"צ חו"ל

השקת הבושם החדש היא לא הדרך היחידה של דיור לחגוג את יום ההולדת ה-70. ביולי האחרון נפתחה תערוכה בפריז תחת השם "כריסטיאן דיור: מעצב-העל מהחלומות", והיא צפויה להימשך עד חודש הבא. בתערוכה, שמתקיימת במוזיאון ריבולי בעיר האורות, יוצגו עיצובים של המייסד עצמו ושל כל ששת המעצבים האחרים ששימשו בבית האופנה מאז מותו של כריסטיאן דיור ב-1957. ככל הנראה, מדובר באחת מתערוכות האופנה הגדולות ביותר אי פעם מבחינת ההיקף.

כריסטיאן דיור תערוכה פריז. יח"צ חו"ל,
עדיין לא מאוחר להזמין טיסה לעיר האורות. שמלה מתוך התערוכה בפריז/יח"צ חו"ל
כריסטיאן דיור תערוכה פריז. יח"צ חו"ל,
בתערוכה מוצגים עיצובים של כריסטיאן דיור וששת המעצבים הנוספים שהגיעו אחרי מותו/יח"צ חו"ל
כריסטיאן דיור תערוכה פריז. יח"צ חו"ל,
התערוכה רצה מאז יולי ועד חודש הבא. שמלה מתוך תערוכת דיור בפריז/יח"צ חו"ל
כריסטיאן דיור תערוכה פריז. יח"צ חו"ל,
עיצוב מתוך התערוכה בפריז/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully