וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חקירה סמויה: "מלך בתי הבושת" של דרום תל אביב נעצר

4.12.2017 / 10:12

משטרת מרחב יפתח עצרה את האיש המוכר יותר מעשור בתחום, לצד תשעה בני אדם נוספים בחשד שניהלו את מרבית בתי הבושת במתחם התחנה המרכזית הישנה. לחשודים יוחסו גם עבירות הנוגעות להעלמת מס והלבנת הון שנועדו להסוות את פעילותם הפלילית

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, דוברות משטרה וסרטוני גולשים, עריכה: יוסי אלטר

המשטרה עצרה הבוקר (שני) את האיש החזק בתעשיית הזנות בישראל, בחשד שניהל מספר רב של בתי בושת באזור התחנה המרכזית בתל אביב. העבריין, בן 62 המתגורר במרכז הארץ, נעצר יחד עם תשעה בני אדם נוספים בחשד לניהול והפעלת בתי בושת בדרום העיר.

העבריין מוכר למשטרה במשך למעלה מעשור, בשל פעילותו בתחום. על פי החשד, העבריין ניהל בעשור האחרון את מרבית בתי הבושת וחדרי הצפייה במתחם התחנה המרכזית בתל אביב והרחובות הסמוכים. לטענת המשטרה, החשוד היה זה שקיבל את הנשים לעבודה בבתי הבושת, גבה תשלום בעבורן, וכן היה אחראי למתן חסות לנשים.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת השחיתות: בכיר בעיריית ת"א נעצר; ניסיון לגייס עדי מדינה
הקרב על חוק ההמלצות: העונש של אדלשטיין לסיעת יש עתיד
נוירולוגית אחת לאלפי מטופלים: לחולי אפילפסיה בדרום אין מענה

חשוד בניהול בית בושת בתל אביב (מטושטש). -, מערכת וואלה! NEWS
החשוד שנעצר במהלך פשיטת המשטרה/מערכת וואלה! NEWS, -

בשנה האחרונה ניהלה המשטרה חקירה סמויה נגד העבריין והחשודים הנוספים, במהלכה נאספו ראיות לכאורה נגדם. מחומר החקירה הרב שהצטבר עולה גם חשד לביצוע עבירות הלבנת הון והעלמת מס בסכומים של מיליוני שקלים, במשך שנים רבות ובשיטתיות כדי להסוות את הפעילות הפלילית.

החקירה העלתה גם חשד שחלק ניכר מהכסף התקבל מניצולן הציני של אוכלוסיות מוחלשות, בהן נשים העוסקות בזנות, מכורים לסמים ודרי רחוב. בנוסף עלה החשד כי פעילות החשודים היוותה מחולל פשיעה של עבירות מסוג סחר בסמים, אלימות שגרמו לנזקים ברכוש ולפגיעה בנפש.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פשיטה על בית בושת בתל אביב. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
מרבית בתי הבושת הופעלו במתחם התחנה המרכזית הישנה שבדרום תל אביב, הפשיטה הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

הבוקר הפכה חקירת המשטרה לגלויה, והחשודים נעצרו במבצע משולב של משטרת מרחב יפתח, הפרקליטות, יחידת יהלום ברשות המיסים, הביטוח לאומי, וגורמי רווחה בעיריית תל אביב. בשעות הקרובות מתכננת המשטרה לעצור חשודים נוספים בפרשה.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים חשיבות רבה בטיפול במחוללי הפשיעה באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. גורמים אלה פוגעים קשות בביטחון התושבים, מפרים את הסדר הציבורי ופוגעים באיכות החיים של התושבים. העבריינים הללו עושים את הונם תוך ביצוע עבירות פליליות חמורות וכדי להוסיף חטא על פשע עושים זאת תוך עושק וניצול ציני של אוכלוסיות מוחלשות. המשטרה בסיוע גורמי האכיפה הנוספים יפעלו בכל האמצעים העומדים לרשותם כדי להילחם בתופעות הפשיעה הללו ולהעמיד לדין את האחראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully