וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי עם קולה השתבש ופצע את המנחה בשידור חי

6.12.2017 / 6:34

ניסוי בחנקן נוזלי וקולה השתבש בשידור חי ופגע בשמיעה של אחת המנחות שהתנדבה בעל כורחה לקחת בו חלק. צפו בתקרית שכמעט נגמרה באסון גדול יותר

Youtube

מנחת טלוויזיה אוסטרלית השתתפה בעל כורחה בניסוי טלוויזיוני שכמעט נגמר באסון בשידור חי. מנחת תכנית הבוקר הייתה רחוקה סנטימטרים ספורים מפגיעה של בקבוק קולה ששוגר לאוויר במסגרת ניסוי מדעי - ויצאה למזלה רק עם פגיעה קלה בשמיעה באוזן ימין.

המורה למדעים ג'ייקוב סטריקלינג התארח בתכנית האוסטרלית "סטודיו 10" בשבוע שעבר, שם במסגרת ניסוי שערך מחוץ לאולפן הוא הוסיף חנקן נוזלי לבקבוקי קולה, וזה שיגר אותם לשמיים כמו רקטות קטנות. הוא הדגים פעמיים איך זה עובד וביקש מאחת ממנחות התכנית, נטשה בלינג, להצטרף ל"חגיגה" ולשגר בקבוק קולה לשמים אחרי שימלא אותו בחנקן. המנחה נראתה מאוד מפוחדת אך הסכימה לקחת בזה חלק. "עשיתי את זה פעמיים. היית צריכה להסתכל", התקיל אותה סטריקלינג כשהיא נראתה מבועתת.

ככה זה נראה בשידור החי

עוד באותו נושא

כלב עשה את צרכיו על מנחת הטלוויזיה בשידור חי - וכך היא הגיבה

לכתבה המלאה

זה כמעט נגמר באסון כשבלינג סובבה את הבקבוק לקראת המראה וזה חמק מידיה כלפי מעלה וחלף סנטימטרים ספורים מהפרצוף שלה. הבקבוק שוגר בכזו עוצמה שאחד מענפי העץ הסמוך נשבר ונפל לרצפה. המנחה, מחויכת ומובכת בו זמנית, אמרה בתגובה לטעות: "אני לא מצליחה לשמוע באוזן ימין" ושאלה את המורה בהומור מה פרטי הביטוח שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully