וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ על ההסדר של פלין: "לא הייתה קנוניה עם רוסיה"

בתגובה להודאתו של היועץ לביטחון לאומי לשעבר על כך ששיקר ל-FBI על שיחותיו עם השגריר הרוסי, אמר נשיא ארה"ב כי הוא "לא מודאג" ממה שיגיד בחקירתו. למידע שמחזיק פלין צפוי משקל רב בחקירה של התובע המיוחד

צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (שבת) כי "לא הייתה קנוניה" בין הקמפיין שלו לבין רוסיה במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות. זאת בתגובה להודאתו של היועץ לביטחון לאומי לשעבר מייקל פלין במתן עדות כוזבת על קשריו עם שגריר רוסיה.

"אני לא מודאג", אמר טראמפ לכתבים בבתי הלבן ביחס לשיתוף הפעולה בין פלין לבין התובע המיוחד רוברט מולר. פלין הודה אתמול במסגרת הסדר עם הבולשת הפדרלית (FBI) כי שיקר כשנשאל בחודש ינואר על שיחותיו עם שגריר רוסיה בארצות הברית בדצמבר שעבר, אחרי ניצחון טראמפ בבחירות ולפני השבעתו לתפקיד.

השניים שוחחו על הסנקציות שהטילה וושינגטון על מוסקבה על ידי הממשל של ברק אובמה, בתגובה לטענות כי התערבה בבחירות לנשיאות לטובת טראמפ, וכן על הצבעה במועצת הביטחון של האו"ם נגד ההתנחלויות, שהתקבלה בסופו של דבר אחרי שארצות הברית לא הטילה וטו.

עוד בוואלה! NEWS:
הודאת היועץ בעדות שקר היא מפלה לטראמפ - אך גם הוכחה לכישלון נתניהו
העסקה שעשויה לטרוף את הקלפים: הודאת פלין היא צומת דרמטי בחקירה
חקירת המעורבות הרוסית: היועץ לשעבר של טראמפ הודה ששיקר ל-FBI

נשיא ארהב דונלד טראמפ מדבר עם כתבים לאחר פגישה עם מקונל וריאן בבית הלבן בוושינגטון, 28 בנובמבר, 2017. רויטרס
לא מודאג. טראמפ/רויטרס

לפי ההערכות, כתב האישום המקל נגד הגנרל לשעבר מצביע על כך שהוא משתף פעולה עם החוקרים ומחזיק במידע רב ערך. התביעה מסרה במהלך הדיון בעניינו בבית משפט פדרלי בוושינגטון כי "גורם בכיר" בצוות המעבר של טראמפ הנחה אותו ליצור קשר עם הרוסים. לפי דיווחים בכלי תקשורת אמריקניים, היה זה חתנו ויועצו הקרוב של הנשיא ג'ארד קושנר, יחד עם עוד יועצת נוספת.

זהו כתב האישום הרביעי המוגש במסגרת חקירת קשרי ממשל טראמפ עם רוסיה. באוקטובר הועמדו לדין מנהל הקמפיין של טראמפ לשעבר פול מנפורט, ויועצו העסקי, בגין קשירת קשר נגד ארצות הברית ועבירות נוספות. ג'ורג' פפדופולוס, ששימש יועץ לענייני חוץ במהלך קמפיין הבחירות, הודה כי שיקר ל-FBI בדבר קשריו עם מוסקבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
היועץ לשעבר לביטחון לאומי בבית הלבן מייקל פלין בכניסה לדיון שבו הודה במתן עדות שקר, 1 בדצמבר 2017. רויטרס, רויטרס
משתף פעולה עם החוקרים. פלין אתמול/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully