וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה השביתה שהייתה אמורה להתקיים בנתב"ג בסוף השבוע

שר האוצר פנה ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן וליו"ר ועדת עובדי רשות שדות התעופה פנחס עידן וביקש מהם לדחות את השביתה. "אני מבקש למנוע את הסבל המיותר של הנוסעים הטסים בסוף השבוע", אמר כחלון, שהבטיח להתערב בפתרון המשבר

עריכת וידאו:ניר חן

השביתה שתוכננה להתקיים מחר (שישי) בנמל התעופה בן גוריון בוטלה. שר האוצר משה כחלון פנה הערב ליו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה פנחס עידן, וליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, וביקש מהם לדחות את השביתה. "אני מבקש למנוע את הסבל המיותר של הנוסעים הטסים בסוף השבוע ואת הפגיעה הכלכלית במשק", אמר כחלון.

יו"ר ההסתדרות ניסנקורן נענה לבקשת השר האוצר, שהתחייב להתערב במשבר באופן מיידי. יו"ר הוועד עידן בירך על התערבות השר והודיע כי הוא מכבד את בקשתו.

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל: ירי הפצמ"רים בגבול הרצועה - תגובת הג'יהאד לפיצוץ המנהרה
מחדל הגנרל שהתאבד: כיצד הוברח רעל אל תוך האולם המאובטח?
ילדים בטיול הותקפו באבנים סמוך לשכם; מתנחל ירה והרג פלסטיני

שר האוצר משה כחלון כנס לשכת שמאי המקרקעין אילת. איתמר סיידא,
פנה ליו"ר הוועד וליו"ר ההסתדרות. שר האוצר כחלון/איתמר סיידא

לפני יומיים הודיע ועד עובדי רשות שדות התעופה על השבתה מלאה של נמל התעופה בן גוריון בסוף השבוע, מכניסת השבת ועד צאתה - במתכונת יום כיפור. הודעת הוועד באה בתגובה להחלטת שר הפנים אריה דרעי להקים ועדה שבה שותפים ראשי יישובים באזור השפלה, שמטרתה לטענת הוועד – הכשרת מהלך שיביא לגביית כספים מרשות שדות התעופה.
לטענתם, משהוגשה עתירה בנושא שאמורה להיות נידונה בבג"ץ – מאיצה הוועדה את פעולתה, במטרה להקדים את ההליך המשפטי. 175 טיסות ו-28,000 אלף נוסעים עתידים להיפגע מהשביתה.

עוד באותו נושא

שביתה בנתב"ג בסופ"ש: ועד העובדים הכריז על הפסקת העבודה ליממה

לכתבה המלאה
עומס שיא בנתב"ג בחודש אוגוסט 17 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
איום השביתה הוסר. נתב"ג/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

בוועד הדגישו כי בעבר ניסו ראשי רשויות בשפלה לקחת כספים מרשות שדות התעופה, אולם ראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב בכתב כי לא ייגבו כספים מהרשות. זאת, במיוחד לאור העובדה שהרשות אינה סמוכה לשולחן משרד האוצר או תקציב המדינה, לא מקבלת שום שירות מאף יישוב באזור, ומתפעלת הכול באופן עצמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully