וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: בעל החנות הצית את הבניין ביפו כדי לזכות בכספי ביטוח

30.11.2017 / 19:23

במשטרה מעריכים כי בעל החנות לחומרי בניין, שנשרפה כליל באירוע שבו נהרגו שלושה בני אדם, קיווה לקבל את כספי הביטוח. "הוא לא חשב שזה יגרום לקריסה ולמות הדיירים", אמרו גורמים במשטרה

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

בעל החנות לחומרי בניין ברחוב יפת שביפו, נעצר היום (חמישי) בחשד למעורבות באירוע שבו נהרגו שלושה בני אדם בפיצוץ במבנה. לפי הערכות המשטרה, החשוד הצית את החנות של עצמו בתקווה לזכות בכספי הביטוח. החשד התעורר כשהסתבר כי לאחרונה, העלה את פוליסת הביטוח שלו במיליוני שקלים. מחר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

גורמים במשטרה העריכו כי החשוד לא הניח שההצתה שלו תביא לפיצוץ המבנה כולו. "הוא הצית בשביל לזכות בכספי הביטוח, הוא לא חשב שזה יגרום לקריסה ולמות הדיירים", אמרו.

כתוצאה מהפיצוץ פרצה שריפה במבנה והיא כובתה כעבור שעה. המבנה קרס חלקית, וכוחות של פיקוד העורף הגיעו כדי לסייע בפעולות החילוץ. שתיים מגופות ההרוגים אותרו במהלך הסריקות בתוך המבנה. אדם נוסף, שנפצע באורח אנוש, מת בבית החולים. שלושת ההרוגים בפיצוץ הם מוחמד יאסין מטול כרם, רימון חורי מיפו ועלי אבו ג'אמע מטייבה.

פיצוץ בבניין ברחוב יפת ביפו, 28 בנובמבר 2017. ניב אהרונסון
זירת הפיצוץ/ניב אהרונסון

פאיז אחמד סבר, בן משפחה של בעלי החנות המתגורר בסמוך לזירת הפיצוץ ביפו, סיפר על הפיצוץ שאירע ביום שני. "הבן שלי נכנס בריצה לחדר השינה, מפוחד ורועד בכל הגוף, וצעק לנו שנבוא מהר כי היה פיצוץ", אמר.

לדבריו, "בהתחלה חשבנו שפגע בנו טיל, שיש מלחמה. אנחנו משפחה שבקושי ישנה בלילות, אני הולך לעבודה ב-04:00 בבוקר ואשתי יוצאת לעבודה ב-05:00". פאיז, רעייתו ובנו בן ה-12 נמלטו מהבית שנהרס כמעט כליל. רק המטבח וחדר השינה של הבן שרדו את הפיצוץ. "בנס הפיצוץ הזה לא גמר את כולנו", אמר פאיז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פיצוץ בבניין ברחוב יפת ביפו, 28 בנובמבר 2017. ניב אהרונסון
פיצוץ בבניין ברחוב יפת ביפו, 28 בנובמבר 2017/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully