וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי הספר העל יסודיים ישבתו ביום ראשון בשל אלימות נגד מורים

30.11.2017 / 14:12

על רקע תקיפת מורה באמצעות מוט ביישוב תל שבע, הודיע ארגון המורים על השבתת הלימודים בכיתות ז' עד י"ד בתחילת השבוע - בשל "התרבות מעשי אלימות כלפי מורים, עד כדי סכנת חיים"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

ארגון המורים הודיע היום (חמישי) על השבתת הלימודים בבתי הספר העל יסודיים ביום ראשון הקרוב, בשל "התרבות מעשי האלימות כלפי מורים ועליית מדרגה בחומרתם עד כדי סכנת חיים".

ההודעה מגיעה על רקע תקרית אתמול ביישוב תל שבע, כשתלמיד הכה מורה בראשו עם מוט. המורה איבד את הכרתו והובהל לבית החולים, תלונה הוגשה למשטרת ישראל.

שביתה בתיכון אהל שם, רמת גן 12 בנובמבר 2017. -, מערכת וואלה! NEWS
הלימודים יושבתו ביום ראשון. תיכון אהל שם/מערכת וואלה! NEWS, -

יו"ר ארגון המורים רן ארז מסר: "כבר שנה וחצי משרד החינוך אינו מקדם את הצעת החוק שהוגשה על ידינו ובתיאום עמו להגדיר את עובדי ההוראה כעובדי ציבור, ואז מי שיפעל באלימות נגד מורה ייענש בחומרה כלשון החוק. אולי זה ירתיע וימנע האלימות. אם השביתה הזו תציל את חייו של מורה אחד - דיינו. האם ממתינים שמורה יירצח במדינת ישראל כדי לקדם חקיקה שתחמיר את הענישה ותרתיע מלפגוע במורים?".

מנתוני בחינות המיצ"ב שפורסמו אתמול, עולה כי תחושת האיום של מורים מפני תלמידים עלתה בקרב כל שכבות הגיל: מ-5% בשנת הלימודים תשע"ה ל-6% בשנה שעברה ביסודי, מ-6% ל-7% בחטיבות הביניים ומ-5% ל-6% בחטיבה העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully