וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: ישראלי שרצח ישראלי אחר נידון לעונש מוות

30.11.2017 / 14:09

בית המשפט הטיל את העונש על שמעון ביטון, שרצח את אליהו כהן לפני שנה בבנגקוק בשל יחסים שקיים האחרון עם בת זוגו. אחותו של כהן לוואלה! NEWS: "זאת סגירת מעגל, הצדק יצא לאור"

עריכה: ניר חן

שמעון ביטון, שרצח את אליהו כהן בתאילנד לפני שנה, נידון למוות הבוקר (חמישי) בבית המשפט בבנגקוק. גופתו של כהן בן ה-63, נקברה תחת בטון בבית פרטי בעיר וחלקים נוספים מגופתו נמצאו במזוודה. ביטון ריצה עונש מאסר בישראל, אך הפך לסוכן משטרתי והפליל גורמים עבריינים אחרים תמורת שחרורו. הוא כבר היה כלוא בעברו בתאילנד למשך תקופה מסוימת.

ביטון, שנעצר לאחר גילוי הגופה יחד עם בנו בן ה-16, הודה כי רצח את כהן מאחר שהוא קיים יחסי מין עם בת זוגו. כהן, גמלאי של משרד הביטחון, התגורר במשך תשע שנים בתאילנד. בסוף המשפט, הוא ניסה להכחיש זאת, אך השופט לא קיבל את דבריו. בנו יועבר לבית משפט לנוער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמעון ביטון מובל למעצר, בשנה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילי יחזקאל, אחות של כהן, אמרה לוואלה! NEWS כי "מבחינתי זאת הייתה סגירת מעגל. ייחלנו שהצדק ייצא לאור. היינו כמה בני משפחה מול השופט והצפנו את העבר הפלילי של ביטון. אנחנו שמחים שיש צדק ושהוא קיבל את העונש המקסימלי. עונש שמגיע לו. כבר פעם חמישית שאני בתאילנד סביב המשפט. עקבנו אחרי כל הטיעונים וכל מה שהוא טוען שזה לא היה רצח בכוונה תחילה. התעייפתי מזה".

המתורגמן במשפט אמר כי הדיון האחרון התנהל במהירות. "אין ספק שהשופט לא רצה למשוך את זה, הוא די נראה אפילו כועס במידה מסוימת על הנאשם. הוא חזר מהר על פרטי הרצח", סיפר. "הוא עשה את זה בצורה עניינית, הוא אמר שהיה שימוש בכרטיסי אשראי של הנרצח. זאת הייתה אשמה אחת. אשמה שנייה הייתה ביתור והסתרת הגופה, שלוש שנות מאסר, ומיד אחרי זה רצח בכוונה תחילה, שעליו קיבל גזר דין מוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully