וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ לשעבר על הכוונת: קושנר תושאל על ידי התובע המיוחד

30.11.2017 / 11:41

צוות החקירה של מולר שוחח עם חתנו ויועצו של טראמפ כשעה וחצי, ודנו בעיקר ביועץ לביטחון לאומי פלין, שהתפטר בפברואר. "קושנר שיתף פעולה מרצונו עם כל החקירות וימשיך לעשות זאת", אמר עורך דינו

צילום: CNN, עריכה: יאיר דניאל

חתנו ויועצו של נשיא ארצות הברית, ג'ארד קושנר, נפגש עם צוות החקירה של התובע המיוחד רוברט מולר בתחילת החודש, כחלק מחקירת קשרי רוסיה – כך דיווחה הלילה (חמישי) רשת CNN, שציטטה שני גורמים המעורים בפרטי המפגש. אחד הגורמים אמר כי היועץ לביטחון לאומי לשעבר מייקל פלין היה במרכז השיחה.

פלין, שפרש מתפקידו בפברואר אחרי ששיקר לסגן הנשיא מייק פנס על שיחותיו עם שגריר רוסיה בארצות הברית, נתון לחקירת הצוות של מולר, שבוחן אם היה שיתוף פעולה בין מוסקבה לקמפיין של טראמפ בבחירות בשנה שעברה. עוד דווח, לפי אחד הגורמים, כי מטרת התשאול הייתה לוודא שלקושנר אין מידע המזכה את פלין. השיחה נמשכה פחות משעה וחצי.

"קושנר שיתף פעולה מרצונו עם כל החקירות וימשיך לעשות זאת", אמר עורך דינו, אייב לוול, לרויטרס.

לקריאה נוספת בנושא
חקירת קשרי רוסיה: נבדק מאמצו של קושנר לסיכול הצבעה באו"ם נגד ישראל

יועצו הבכיר של טראמפ ג'ארד קושנר בבית הלבן, אוקטובר 2017. רויטרס
משתף פעולה עם החוקרים. קושנר/רויטרס

גורמים המעורים בחקירה אמרו ביום שישי כי צוות ההגנה של פלין הפסיק להתקשר עם הצוות המשפטי של טראמפ, במה שעשויה להיות התפתחות קריטית בחקירה שמטילה צל כבד על כהונתו של טראמפ. לא ברור אם ההחלטה היא חלק מהסדר של פלין עם מולר או מאחר שפלין החליט לשתף פעולה עמו.

בינואר קבעו סוכנויות המודיעין האמריקניות כי מוסקבה התערבה בבחירות כדי לסייע לטראמפ לנצח את הילרי קלינטון דרך פריצות למחשבי המפלגה הדמוקרטית ופרסום מיילים מביכים והפצת תעמולה ברשתות החברתיות. טראמפ טוען כי זהו ציד מכשפות ורוסיה מכחישה כי התערבה בבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully