וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות רק רוצות לכייף: דוגמניות-העל בחופשה חלומית בבהאמה'ס

28.11.2017 / 10:58

קנדל ג'נר, בלה חדיד וחברות מצודדות נוספות ארזו ביקיני קטנטן והמריאו לאיי הבהאמה, שם הן חוגגות יום הולדת להיילי בולדווין עם שיט ביאכטה על רקע נוף קסום. צפו בתמונות

עבור בלה חדיד זו היתה חזרה לזירת הפשע, לאחר התקרית המביכה שחוותה בשנה שעברה

אם חיפשתם דרך להתחמם בימים הקרים של תחילת החורף - החופשה החלומית של קנדל ג'נר, בלה חדיד ויתר הבנות השוות של החבורה לגמרי תעשה את העבודה. הדוגמניות ההורסות לא היססו, נפרדו מבגדי החורף שכוללים מעילים, סוודרים וצעיפים, ארזו ביקיני קטנקטן והמריאו לאיי הבהאמה הקסומים כדי לחגוג את יום הולדתה ה-21 של הדוגמנית היילי בולדווין.

מי שבעיקר נהנה מהחופשה הזו הם כמאה מיליון העוקבים ברשתות החברתיות של כל הדוגמניות יחד, שזכו לשלל תמונות מהפנטות בלבוש מינימלי, במהלך שיט ביאכטה על רקע הנוף הקסום של האיים. כל זה בזמן שבחוץ מזג האוויר מתחיל להתקרר.

מי שהשקיעה במיוחד בנסיעה הזאת הייתה חדיד, שעבורה להגיע לאיי הבהאמה זה בעצם לחזור לזירת הפשע. הביקור האחרון של חדיד באיים הקסומים היה בשנה שעברה, וגם הוא כלל חברות דוגמניות שוות – ביניהן אלסנדרה אמברוסיו, שחלקה איתה בשבוע שעבר את המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט, ואמילי רטאייקאוסקי. זו הייתה אמורה להיות נסיעה תמימה שנועדה לקדם פסטיבל מוזיקה יוקרתי שיתקיים במקום, אלא שכמה חודשים לאחר מכן, אחרי שנמכרו כרטיסים רבים לאירוע, התברר כי המארגנים לא מוכנים להקמתו ודחו אותו ללא הגבלת זמן. מבלים רבים שתכננו את הנסיעה לפסטיבל תבעו בגין הונאה והפרת חוזה, וחדיד התנצלה בפני עוקביה הרבים על שלקחה חלק בפרסום. אבל הטעם הרע של התקרית כנראה נשאר מאחוריה ויום ההולדת של חברתה טובה הייתה סיבה מספיק טובה עבורה כדי לארוז את בגד הים, להגיע ליעד, ולספק לעוקבים תמונות מספיק טובות שישכיחו את העבר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully