וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בבנק חשוד שמעל בחצי מיליון שקלים - כדי לכסות חובות הימורים

27.11.2017 / 14:50

סגן מנהל סניף בנק דיסקונט בצפון תל אביב הסגיר את עצמו למשטרת מחוז תל-אביב, אחרי שהבין כי העבירה שביצע עשויה להתגלות. גורמים בבנק: הוא הבין שמתבצעת ספירה של הכספים ופנה לבני משפחתו שיסייעו לו להחזיר את הכסף

ספירת כסף, סניף בנק, תל אביב. רויטרס
החשוד הסגיר עצמו למשטרה, כשחשש שייתפס. אילוסטרציה/רויטרס

סגן מנהל סניף בנק דיסקונט נעצר הבוקר (שני) בחשד למעילת חצי מיליון שקלים מהסניף שבו עבד בצפון תל אביב, כדי לכסות חובות הימורים. החשוד הסגיר עצמו היום למטה משטרת מחוז תל-אביב, כשהוא מלווה בסנגורו. ברשותו הייתה המחאה על סך חצי מיליון שקלים, כדי להחזיר את הסכום שגנב.

החשוד נחשב לעובד בעל ותק רב בבנק ובמסגרת תפקידו היה אחראי על הפעלת הכספומט והטענה ובקרה של הכספת בסניף שאותו ניהל - כך שהיה בא במגע מדי יום עם סכומים גדולים של כסף מזומן. על פי החשד, בשבועיים האחרונים ניצל החשוד עובדה זו והעביר לרשותו כספי לקוחות רבים, משום שלטענתו נקלע לחובות מהימורים במפעלי ההגרלות של מפעל הפיס.

עוד בוואלה! NEWS:
משפחת פרישר גוטמן תובעת את איכילוב: "הסתירו הספקות לגבי הסרטן"
"חוק ההמלצות" החדש: לא יפורסמו המלצות המשטרה על נתניהו
ליצמן: "לא איימתי, הכנתי מכתב התפטרות רבע שעה לפני המהלך"

בנק דיסקונט. שי מכלוף
החשוד הסגיר את עצמו אחרי שהבין שמתבצעת בקרה של ספירת הכסף. סניף דיסקונט/שי מכלוף

גורמים בבנק דיסקונט מסרו לוואלה! NEWS, כי החשוד החליט להסגיר עצמו כאשר התעורר אצלו החשד שדבר המעילה שלו עשוי להתגלות. "הוא הבין אחרי מעשה, כי מתבצעת בקרה של ספירת הכספים, והוא פנה לבני משפחתו לסיוע. חשוב לנו לציין שלא מדובר בכספי לקוחות", טענו בדיסקונט.

החשוד פנה לאחד מבני משפחתו וגייס את סכום הכסף שגנב. הבוקר התקשר למשטרת מחוז תל-אביב והסגיר עצמו. החשוד נעצר ונחקר על ידי מפלג ההונאות של משטרת תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully