וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת "חוק ההמלצות" והנסיך הארי התארס:המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

27.11.2017 / 14:00

צילום: שי מכלוף, רוני כנפו, יותם רונן, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


חוק ההמלצות יוצא לדרך, עם ההגבלות על המשטרה ובלי מניעה שיחול על חקירות ראש הממשלה הנוכחיות. זו התוצאה של הדיון בועדת הפנים של הכנסת. יקי אדמקר הכתב הפרלמנטרי דיווח מהכנסת וח"כ דוד ביטן וח"כ רועי פולקמן התראיינו בנושא.

בפשרה אתמול הוחלט כי המרכולים בת"א יישארו פתוחים בשבת. רועי לחמנוביץ', מנכל קואליציית שבת שוויון התראיין בנושא.טל שלו, הכתבת הפוליטית על סיומו של המשבר?

הקבינט המדיני בטחוני התכנס היום כשעל הפרק ההתבססות האיראני בסוריה בחסות רוסיה
הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הדיווח.

שר החוץ האוקראיני פבל קלימקין נמצא כעת בביקור בישראל. בריאיון לכתב רומן רייב הוא מתייחס ליחסי ישראל רוסיה סוריה.

נשיא קטלוניה הנמלט נמצא והוא יופיע הערב בתוכנית התחקירים זמן אמת בכאן 11 . העיתונאי הנריקה צימרמן סיפר על הפגישה במסתור.

בקרוב בבית המשפט כנראה - הקרב הרפואי על גורלו של אמיר פרישר גוטמן שנספה בטביעה בים. אבל לפני בית המשפט מתחולל כבר קרב תקשורתי לאחר שדובר בית החולים איכילוב הכחיש אתמול שאמיר אובחן בטעות בחולה סרטן. אייל פרי, אחיו של אמיר ז"להתראיין בנושא.

היום נפתחת במוזיאון העיצוב בחולון תערוכה שנקראת ז'ה טאם רונית אלקבץ. השחקנית והיוצרת שהלכה לעולמה ובדיוק היום היתה אמורה להיות בת 53. אחיה שלומי אלקבץ- שהוא גם המנהל האומנותי של התערוכה הזו ובעלה אבנר שיר על דרך ההנצחה המיוחדת.

התרגשות גדולה בממלכה - הנסיך הארי ובת זוגו בשנה וחצי האחרונה, מיגן מרקל התארסו. נאווה סילוורה,מוואלה אופנה על הכלה והשמלה הצפויה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully