וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שלושה צעירים תקפו מוכר שווארמה - "בגלל שהפיתה נקרעה"

26.11.2017 / 18:40

השלושה, תושבי יפו בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בחשד שתקפו קטין שעבד בדוכן שווארמה באילת מכיוון שלא היו מרוצים מהשירות שניתן להם. על גופם נמצאו סכין, אלה מתקפלת ותרסיס פלפל. מעצרם הוארך בחמישה ימים

עריכה: יוסי אלטר

שלושה תושבי יפו בשנות ה-20 לחייהם נעצרו אתמול (שבת) בחשד שתקפו וריססו בגז פלפל קטין שעבד כמוכר בדוכן שווארמה באילת. על פי החשד, השלושה תקפו את המוכר בתוך בית העסק מכיוון שהפיתה שהזמינו נקרעה וכי לא היו מרוצים מהשירות שניתן להם.

השלושה נמלטו מהמקום לאחר התקיפה, ושוטרים שהגיעו למקום החלו באיסוף ראיות במקום. לאחר מכן התקשר אחד מהחשודים למקום וביקש להיפגש עם בעל החנות. השוטרים נערכו במארב במקום המפגש ועצרו את השלושה כשלגופם כלי תקיפה שונים - סכין, אלה מתקפלת ותרסיס פלפל. מעצרם של החשודים הוארך בחמישה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
העוזרת של מילצ'ן: הוזעקתי לספק שמפניות לשרה נתניהו בליל הסדר
נעצרו 7 חשודים בניהול הימורים ברשת והלבנת עשרות מיליונים
מדי יס"מ וצו חיפוש מזויף: השוטר המצטיין חשוד ששדד עשרות אלפי דולרים

כלי התקיפה שנמצאו על החשודים  במהלך תקיפה בחנות שאוורמה באילת בגלל "שהפיתה נקרעה". דוברות השמטרה, מערכת וואלה! NEWS
כלי הנשק שנמצאו על גופם של החשודים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות השמטרה
החשודים במהלך תקיפה בחנות שאוורמה באילת בגלל "שהפיתה נקרעה". צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מתוך התיעוד/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

הלילה נעצר תושב אשדוד בן 41 בחשד שתקף את בת זוגו באמצעות חרב סמוראי ופצע אותה באורח בינוני. שוטרים הוזעקו למקום מעט אחרי חצות בידי האישה, בת 45, שמסרה כי הותקפה באמצעות חרב. היא סבלה מחתך ודימום בידה השמאלית וטופלה בידי צוותי רפואה. לאחר מכן היא פונתה לקבלת טיפול בבית החולים אסותא בעיר.

בתחקור ראשוני עלה כי האחראי למעשה הוא בן זוגה של המתלוננת. אחרי שפונתה לבית החולים פנו השוטרים אל ביתו של בן הזוג. בכניסה לדירה הבחינו השוטרים בכתמי דם, במגבת מגואלת בדם ובחרב סמוראי גדולה מונחת על הרצפה. לדברי השוטרים, בשלב זה נכנס החשוד אל חצר הבית והחל לקלל אותם ולאיים עליהם. השוטרים הצליחו להשתלט על החשוד, שככל הנראה היה בגילופין, עצרו אותו והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully