וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר איכילוב: "מה שקרה עם אמיר פרישר גוטמן זה פייק ניוז - היה לו סרטן"

אבי שושן, דובר המרכז הרפואי בתל אביב, אמר בכנס העיתונות באילת כי "האמת תצא לאור", לאחר שהוסיף כי בניגוד לנטען על אבחון שגוי, פרישר גוטמן אכן חלה בסרטן. "לא יצאנו עם זה לתקשורת מתוך כבוד לאמיר, אבל האמת תצא, אני אומר בפירוש"

מתוך כנס העיתונות באילת

אבי שושן, דובר בית החולים איכילוב, אמר היום (ראשון) כי הזמר אמיר פרישר גוטמן חלה בסרטן, ולטענתו לא מדובר באבחון שגוי, כפי שנטען עד כה. "מה שקרה עם אמיר פרישר גוטמן, זה הפייק ניוז הגדול ביותר שהיה כאן. היה לו סרטן", אמר שושן בכנס אילת לעיתונות.

לדבריו, "אחת הסיבות שלא יצאנו, אנחנו בבית החולים, עם הצד שלנו לתקשורת - היא כי יש לנו כבוד לאמיר. האמת תצא, אני אומר בפירוש. אני מקווה שהתקשורת תדע לסקר את האמת ואת הצד של איכילוב כמו שסיקרו את סיפורו של אמיר".

שושן הוסיף כי במשך שמונה חודשים לא הגישה משפחתו של פרישר גוטמן כתב תביעה ולכן לבית החולים לא היה על מה להגיב. לדבריו, "היה פרסום מאוד גדול על כתב התביעה, ולצערנו אז קרתה הטרגדיה שקרתה עם אמיר, ולצערי בתקשורת אף אחד אפילו לא פרסם את הודעת ההספד שהוצאנו מטעם בית החולים".

הוא הוסיף כי "בנתיחה לאחר המוות לא רואים את הסרטן שהיה בדיעבד. אמיר ומשפחתו לא הוכיחו שלא היה לו סרטן. אנחנו במועד ובזמן הנכון לנו נצא ונוכיח את עמדתנו". לדבריו, המומחה שבדק את פרישר גוטמן הוא "אחד הגדולים בארץ" והוא נבדק בידי "מומחים בעלי שם עולמי".

עוד בוואלה! NEWS:
המשבר בממשלה: נתניהו נפגש עם ראשי הסיעות החרדיות
העוזרת של מילצ'ן: הוזעקתי לספק שמפניות לנתניהו בליל הסדר
חודשה מחאת החרדים נגד גיוס לצה"ל; 30 מפגינים נעצרו בירושלים

תמונות ארכיון של אמיר פיי פרישר גוטמן. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
פרישר גוטמן/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

בשבוע שעבר טענה משפחתו של פרישר גוטמן כי בנתיחה שלאחר מותו אכן נמצאו שרידי מריחואנה, כפי שנמסר מגורמים במערכת הבריאות, אך הסבירו כי מקורם במריחואנה רפואית שהשתמש בה על פי מרשם על מנת להקל את סבלו בשל נזקי המחלה שממנה סבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחת פרישר גוטמן בחופשה משפחתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן זוגו של פרישר גוטמן, ינאי, אף הגיש תביעה נגד בית החולים איכילוב לבית המשפט המחוזי בתל אביב בטענה לרשלנות. "גופו של המנוח, עבר שלא לצורך טיפולי כימותרפיה קשים ומיותרים, היה חלש ושברירי, בשל טיפולים שקיבל בשל רשלנות הנתבעים", נכתב בכתב התביעה.

בין היתר נטען בתביעה כי הוא קיבל טיפולי כימותרפיה שלא לצורך וצורפה חוות דעת של מומחה שלפיה הטיפולים שקיבל גרמו לנזק מוטורי שהיה עלול להוביל לטביעתו.

משפחת פרישר גוטמן: צר לנו שבית החולים ממשיך לפגוע במשפחה

יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נווה, המייצג את משפחתו של פרישר גוטמן, דחה את טענות בית החולים. בריאיון לגלי צה"ל אמר עו"ד נווה כי דבריו של שושן בכנס הם "חוצפה, עזות מצח ושרלטנות לשמה". נווה הוסיף לתהות על הדברים ואמר: "מה נשמע יותר משכנע, דובר בית חולים או בדיקת מעבדה בארצות הברית?".

ממשפחת פרישר גוטמן נמסר: "ארבעה בתי חולים בעלי שם עולמי ערכו בדיקות מקיפות בדגימות שנלקחו מגופו של אמיר כשרק חלה, וקבעו שמדובר בהליך דלקתי ולא בסרטן. מדובר בדגימות שנלקחו עוד לפני טיפולי הכימותרפיה, ולכן אין ספק שהטיפול בכימותרפיה היה שגוי וניתן לחינם. אנו עדים להמשך מסכת השקרים המופצת על ידי בית חולים איכילוב. כאמור אין ספק לגבי העובדה לפיה אמיר לא חלה מעולם בסרטן. צר לנו שבמקום לקחת אחריות ולהודות בטעות בית החולים בוחר להמשיך לפגוע במשפחה".

(עדכון ראשון: 17:22)

ינאי פרישר, אמיר פיי גוטמן. אביב חופי
בני הזוג פרישר גוטמן/אביב חופי
אמיר וינאי פרישר גוטמן. אינסטגרם, צילום מסך
משפחת פרישר גוטמן לפני הטרגדיה/צילום מסך, אינסטגרם
ינאי פרישר. ראובן קסטרו, ניר פקין
ינאי פרישר בטקס האשכבה של אמיר/ניר פקין, ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully