וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ראש הסגל של טראמפ רוצה להדיח את קושנר ואיוונקה"

בניו יורק טיימס דווח כי ראש הסגל בוחן את האפשרות שחתנו ובתו של הנשיא יסולקו מעמדותיהם הבכירות, אולם הוא הכחיש זאת. לפי הדיווח, תפקידו של קושנר, שנחשב בעבר ליד ימינו של טראמפ, הולך ומצטמצם

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם היועצים סטיב באנון וג'ארד קושנר. GettyImages, GettyImages
תככים בצמרת. קלי טראמפ וקושנר/GettyImages, GettyImages

ראש הסגל בבית הלבן ג'ון קלי שוקל לפעול להדחת איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר, בתו וחתנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, מתפקידיהם בממשל – כך דיווח היום (שבת) הניו יורק טיימס. קלי הכחיש זאת ואמר כי "מעולם לא שקלתי להיפטר מהם".

קושנר בן ה-36 השתתף יחד עם הנשיא בפגישות ואירועים רבים במהלך שנתו הראשונה של טראמפ בתפקיד, והוא קיבל סמכויות רבות. עם זאת, בניגוד לקודמו בתפקיד ריינס פריבוס, קלי מנסה לצמצם את החופש שממנו נהנה קושנר בבית הלבן.

לפי הדיווח בניו יורק טיימס, הגנרל לשעבר דחק את חתנו של הנשיא לתפקיד משני יותר ובולט פחות. מקורביו של קושנר טוענים כי הפרופיל הנמוך שלו היא תוצאה של הצלחת הסיוע שלו במאמצי הייצוב של הבית הלבן, שסבל ממחלוקות פנימיות ומכאוס עד לא מכבר. ללא פריבוס והיועץ הבכיר לשעבר סטיב באנון, הם טוענים כי קושנר יכול להתרכז יותר ביוזמות שלו.

קושנר עדיין מנסה לתווך בין ישראל לפלסטינים ולהשיג הסכם ביניהם, אולם תפקידיו הוגבלו והוא כבר לא נתפס כיד ימינו הכול יכול של הנשיא כפי שהיה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully