וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאכטת המפרשים הגדולה בעולם עוגנת בישראל | תמונות נבחרות

שלשום עגנה בנמל חיפה היאכטה הענקית "Sailing Yacht" השייכת לאוליגרך אנדריי מלניצ'נקו בעלת שלושה תרנים בגובה מאה מטר. שווי עלותה: כחצי מיליארד דולר. ככה נראית ספינת הענק

עקבו אחרינו גם באינסטגרם לתמונות נוספות

אדריאן הרבשטיין

יאכטת המפרשים הגדולה בעולם עגנה שלשום (שישי) בנמל חיפה. אורכה 144 מטר ויש לה שלושה תרני מפרשים בגובה של כמאה מטר כל אחד. היא צפויה לשהות בנמל חיפה ימים אחדים ותמשיך לשייט בדגל ברמודה. היאכטה, שנקראת "Sailing Yacht A", שייכת לאוליגרך אנדריי מלניצ'נקו. היא נבנתה בגרמניה בעיצובו של האדריכל הפוסט-מודרני פיליפ סטארק בעלות של חצי מיליארד דולר.

מלניצ'נקו השקיע 360 מיליון פאונד ביאכטה, ומלבד שלושה תרנים בגובה של כמאה מטרים כל אחד ומנחת מסוקים, כוללת שמונה סיפונים שעיצב סטארק. סוכן האוניה של היאכטה בישראל, היא חברת מנו ספנות.

"מדובר במגה יאכטה השלישית הפוקדת את נמל חיפה בחודשים האחרונים", אמר אשל ארמוני, יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה. "אנחנו רואים ביקוש הולך וגובר לרציף המערבי עבור יאכטות, ואכן, כחלק מתוכנית חזית הים העירונית, הכוללת המשך פעילות של אוניות נוסעים ותיירים, נשקל להתאים רציף יעודי עבור מגה יאכטות. מדובר ברציף ייחודי בוודאי במזרח הים התיכון, שגם נמצא ממש בסמוך לעיר וגם מוגן מפני כל מצב ים".

עוד בוואלה! NEWS:
מנחת מסוקים ו-8 סיפונים: יאכטת המפרשים הגדולה בעולם עגנה בחיפה
העוזרת של מילצ'ן: הוזעקתי לספק שמפניות לשרה נתניהו בליל הסדר
צעד אמיץ עבור השבת: כך הגיבו בעיתונות החרדית להתפטרות ליצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully