וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת המעורבות הרוסית: מייקל פלין עשוי לשתף פעולה עם החוקרים

24.11.2017 / 2:26

"הניו יורק טיימס" דיווח כי העובד בחברת הייעוץ של היועץ לביטחון לאומי לשעבר של ארצות הברית עשוי לשתף פעולה עם ה-FBI. זאת לאחר שעורכי דינו הודיעו לאנשי הצוות המשפטי של הנשיא כי לא יוכלו לשתף אותם במידע הקשור לחקירה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

עורכי דינו של עובד בחברת הייעוץ של היועץ לביטחון לאומי לשעבר של ארצות הברית מייקל פלין, הודיעו לאנשי צוות המשפטי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כי לא יוכלו עוד לשתף אותם במידע הקשור לחקירה בנושא מעורבות רוסיה בבחירות לנשיאות בשנה שעברה - כך דיווח הלילה (שישי) עיתון "הניו יורק טיימס". לפי הדיווח, לאור החלטת עורכי הדין, פלין, שכבר נחקר בעבר בלשכת החקירות הפדרלית (FBI) על ניהול קשרים עם גורמים זרים, בהם שגריר רוסיה בארצות הברית, עשוי לשתף פעולה עם צוות החוקרים.

החקירה מתמקדת בקשריו של פלין, גנרל בדימוס שהתפטר מתפקידו בחודש מאי זמן קצר לאחר מינויו, עם איש עסקים טורקי-אמריקני שעבד עבור חברת הייעוץ של פלין. החברה קיבלה תשלום של כחצי מיליון דולרים עבור הקמפיין להסגרתו של איש האופוזיציה פתהוללה גולן לטורקיה. החוקרים ביקשו לבדוק אם הממשלה הטורקית עמדה מאחורי התשלום, ואם חברתו של פלין שיחדה את איש העסקים כדי שזה יסתיר את מקור הכספים.

עוד באותו נושא:
חקירת קשרי רוסיה: נבדק מאמצו של קושנר לסיכול הצבעה באו"ם נגד ישראל
חקירת המעורבות הרוסית מתקרבת לטראמפ: יועצו הבכיר תושאל
טראמפ על פגישה עם יועץ שנחשד בקשרים עם גורמים רוסיים: "לא זוכר"

דובר הקרמלין : התפטרות היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב היא עניין פנימי אמריקני. רויטרס
נחקר על ניהול קשרים עם גורמים זרים, בהם שגריר רוסיה בארצות הברית. פלין/רויטרס

לפני כשבועיים, סטיבן מילר, יועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, נחקר על ידי צוות החקירה המיוחד בראשותו של רוברט מולר. חקירתו קירבה את צוות החקירה למעגל הקרוב של הנשיא טראמפ, לאור העובדה כי מילר הוא היועץ הבכיר ביותר שנחקר בנושא ועדיין עובד בבית הלבן. ה-CNN דיווח כי אחד מהנושאים העיקריים עלייהם נשאל מילר הוא נסיבות פיטוריו של ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי. מילר היה מועמד בעבר לתפקיד ראש מערך התקשורת של נשיא ארצות הברית, וסייע בכתיבת נאומים עבור טראמפ.

עוד דווח ב-CNN, כי מילר נשאל על פגישתו של טראמפ עם יועץ מדיניות החוץ בקמפיין הבחירות ג'ורג' פפדופולוס, שהציע לטראמפ פגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. כשבוע לפני חקירתו של מילר, טראמפ אמר כי "אינו זוכר הרבה" על הפגישה שערך בשנה שעברה עם יועץ לקמפיין הבחירות שלו שהודה בקשרים עם גורמים רוסיים רשמיים. כשנשאל על הפגישה שבה השתתף היועץ ג'ורג' פפדופולוס שהציע לטראמפ פגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אמר הנשיא כי "הפגישה הייתה מאוד לא חשובה". במהלך הקמפיין העלה צוותו של טראמפ לחשבון האינסטגרם תמונה המתעדת את הפגשיה שבה נכח פפדופולוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סטיבן מילר היועץ הבכיר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנושא מדיניות. רויטרס
ה-FBI חקר את מעגל היועצים הקרובים של טראמפ. מילר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully