וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של פרישר גוטמן: "צרך גראס רפואי לפני שטבע - בגלל נזקי הטיפול"

23.11.2017 / 10:48

קרובי הזמר הגיבו לטענות שבגופו נמצאו כמויות גדולות של סמים, מה שהיה עשוי להביא לטביעתו. לטענת המשפחה, פרישר גוטמן נשא עמו מרשם למריחואנה רפואית בהמלצת רופאיו. "עשו ספין על חשבון הסבל הרב שעבר בעקבות אבחון וטיפול שגוי"

צילום מסך

(בווידאו: אמיר פרישר גוטמן כפי שתועד ב"מחוברים")

משפחתו של אמיר פרישר גוטמן, שטבע למוות בחודש יולי האחרון, הגיבה הבוקר לטענת גורמים במערכת הבריאות כי טביעתו היא כתוצאה מסמים שנמצאו בגופו. על פי הודעת המשפחה, המתפרסמת לראשונה בוואלה! NEWS, אכן נמצאו סמים מסוג מריחואנה בגופו של פרישר גוטמן בנתיחה שלאחר מותו, אך מדובר במריחואנה רפואית במרשם שהונפק על ידי משרד הבריאות, על מנת להקל על סבלו בשל הנזקים שנגרמו לגופו.

תמונות ארכיון של אמיר פיי פרישר גוטמן. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
קרוביו טוענים שעישן גראס רפואי בשל נזקי הטיפול הכימותרפי שנאלץ לעבור. פרישר גוטמן/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

השבוע הוגשה תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, על ידי אלמנו של פרישר גוטמן, ינאי ובנו רוי תביעה נגד בית החולים איכילוב. בכתב התביעה נטען כי "גופו של המנוח, עבר שלא לצורך טיפולי כימותרפיה קשים ומיותרים, היה חלש ושברירי, בשל טיפולים שקיבל בשל רשלנות הנתבעים".

התביעה מפרטת שורה של כשלים של בית החולים, שטעה באבחנתו של פרישר גוטמן, שקיבל טיפולי כימותרפיה שלא לצורך. בכתב התביעה מפורטת חוות דעתו של מומחה שטען כי הטיפולים שעבר, הובילו לנזק מוטורי, שעשוי היה להוביל לטביעתו.

ינאי פרישר. ראובן קסטרו, ניר פקין
"ספין על גבו של אמיר". ינאי פרישר בטקס האשכבה של אמיר/ניר פקין, ראובן קסטרו

הבוקר פורסם כי בתגובה לתביעה שהגישה משפחת פרישר גוטמן, גורמים הנחשפו לדוח הנתיחה טענו כי טביעתו הייתה יכולה להיגרם בשל סמים שנמצאו בגופו. "אמיר נשא עימו מרשם ממשרד הבריאות למריחואנה רפואית כדי להקל על סבלו המתמשך בשל הנזקים האיומים לגופו מהטיפול המיותר שעבר בבית החולים איכילוב", מסרה המשפחה. "חבל שמישהו חש צורך להדליפו כמוצא אחרון של הטיית דעת ויצירת מראית עין שקרית, תוך פגיעה בשמו הטוב של אמיר".

אמיר וינאי פרישר גוטמן. אינסטגרם, צילום מסך
משפחת פרישר גוטמן לפני הטרגדיה/צילום מסך, אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחת פרישר גוטמן בחופשה משפחתית/מערכת וואלה!, צילום מסך
ינאי פרישר, אמיר פיי גוטמן. אביב חופי
בני הזוג פרישר גוטמן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully