וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים כבדים בתנועת הרכבות ברחבי הארץ: "כל הזמן יש בעיות"

תקלה טכנית באחת מהרכבת בתחנת השלום בתל אביב הביאה לעיכובים כבדים בלוחות הזמנים ברחבי הארץ. מרכבת ישראל נמסר כי התקלה טופלה וכי התנועה תשוב לסדרה בהדרגה, אך הנוסעים מאוכזבים: "שוקל לחזור לנסוע באוטובוס"

נוסעים מחכים לרכבות שמתעכבות עקב תאונה בתחנת בית יהושוע, תחנת סבידור מרכז בתל אביב. המקום חדשות אונליין, מערכת וואלה! NEWS
עומס בתחנת בית יהושע, בחודש אוגוסט/מערכת וואלה! NEWS, המקום חדשות אונליין

שיבושים כבדים הורגשו הערב (רביעי) בתנועת הרכבות ברחבי הארץ, ובפרט באזור המרכז. זאת, בשל תקלה טכנית שאירעה ברכבת בתחנת השלום שבתל אביב. מהרכבת נמסר כי התקלה טופלה וכי לוחות הזמנים יחזרו לסדרם בהדרגה.

התקלה, שאירעה בציר מרכזי, השפיעה על תנועת הרכבות בכל הארץ, ועיכובים רבים הורגשו בתחנות רבות. אדיר מזרחי, שעובד כמאבטח באחד ממגדלי היוקרה במרכז הארץ, והמתין יותר משעתיים לרכבת מחיפה, אמר לוואלה! NEWS: "מדברים איתנו כל הזמן על משבר הרכבת. מתי ידברו על משבר האמון של הנוסעים הכלואים? כל תקלה משפיעה על כל הארץ. עד מתי? אני שוקל לחזור לנסוע באוטובוס כמו פעם. היום בטוח אאחר לעבודה".

"עברה רכבת אחת שהייתה מפוצצת בנוסעים, והסדרנים פשוט לא נתנו לעלות", סיפר נוי דוד, סטודנט לרפואה שעשה את דרכו צפונה והמתין יותר משעה לרכבת שלו. "לרגע חשבתי שמדובר ביום חמישי, שעמוס בדרך כלל בגלל מאות החיילים, אבל נזכרתי שמדובר ביום רביעי. חבל שהתקלות האלה מתרחשות לעתים קרובות, ואם אתה שואל אותי – קרובות מדי".

טובה סדן, סבתא במשרה במלאה, הייתה אמורה לבלות את הערב במחיצת הנכדים שלה, אבל בשל התקלה, איחרה לבית המשפחה שבראשון לציון. "דווקא היום, כשבני ואשתו צריכים לצאת לחתונה באזור השפלה ואני הצעתי את עזרתי למשפחה, אירעה התקלה המעצבנת הזאת. מקווה שאגיע בזמן. המשפחה לא אשמה שברכבת ישראל יש כל הזמן בעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully