וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לעיר הבה"דים - עברה שוד מזוין בידי רעולי פנים: "לא יכולתי לזוז"

21.11.2017 / 15:57

לינור אטיאס-אלקיים שבה מהבסיס הצבאי בדרום הארץ, כאשר כנופייה חמושה שדדה אותה באיומים: "הרגשתי שאני בורחת כל עוד נפשי בי". בלשי המשטרה עצרו את החשודים: "אמרו שמזל שדיברתי איתם בערבית"

עובדת הקרן לידידות נשדדה
לינור אטיאס-אלקיים. פייסבוק, צילום מסך
"אחד מהשודדים היה עם סכין וריתק אותי לכסא בזרועו". אטיאס-אלקיים בעת עבודתה ב"קרן לידידות"/צילום מסך, פייסבוק

עובדת הקרן לידידות, לינור אטיאס-אלקיים בת ה-36, עברה אתמול (שני) שוד מזוין בדרכה חזרה מעיר הבה"דים בנגב. לדבריה, כשיצאה מהבסיס הצבאי לכיוון ירושלים, עצרה בצד הדרך להפעיל את יישומון הניווט, "ווייז". בעודה מנסה לתפעל את היישומון, התנפלו עליה שלושה רעולי פנים דוברי ערבית, ככל הנראה תושבי הפזורה הבדואית הסמוכה, ושדדו אותה באיומי סכין.

את רגעי האימה שיתפה בפוסט פייסבוק שפרסמה מיד אחרי האירוע הטראומתי. "הם היו שלושה רעולי פנים. אחד עם סכין שריתק אותי לכיסא עם זרועו", שחזרה אטיאס-אלקיים. "לא הצלחתי לזוז, גם לא נאבקתי בניסיון לזוז. אלו היו כ-4 דקות ארוכות, שבהן הספיקו לדקור בסכין את הצמיג של הרכב, לקחת לי את מפתח הרכב מהסוויץ', לקחת את הטלפון הנייד ואת הארנק".

עוד בוואלה! NEWS:
ניצן תקף את חוק ההמלצות בכנסת: "לא נלחמים בשחיתות בידיים קשורות"
החקירה הסתמית שהביאה לפריצת דרך: כך פוענח רצח רינת רואס
שגריר מצרים נאם בכנסת: לקבל החלטות אמיצות - כמו סאדאת

הפוסט שפרמה אטיאס-אלקיים ובו תיארה את השוד המזוין שעברה

קור הרוח שבו נהגה וערנות משטרת ישראל מנעו מהשוד המזוין להסתיים בצורה חמורה יותר. "בלשי המשטרה דלקו אחריהם באותה העת במארבים, ולמזלי הם היו בסביבה ומצאו אותי כחמש דקות אחרי האירוע, כשאני בהיסטריה וחסרת אונים ללא יכולת תנועה", כתבה. "הבלשים אמרו שלמזלי דיברתי איתם בערבית וזה מה שכנראה גרם להם לא למשוך אותי לחשיכה, כי היו גם כאלו מקרים שנגמרו באונס", הוסיפה.

הפחד מהחוויה המטלטלת שעברה ליווה אותה עד שהגיעה לביתה בירושלים, שם הצליחה להתעשת ולחוש בטוחה שוב. "הנסיעה לירושלים היתה מטלטלת. הרגשתי שאני בורחת כל עוד נפשי בי וכל עצירה ברמזור הטילה בי פחד שאוטוטו יצאו ויפגעו בי שוב", תיארה. "אחרי חיבוק גדול של אמא שישבה בחלון וחיכתה לי... הרגשתי בטוחה ומוגנת. יודעת שאני צריכה להודות לקדוש ברוך הוא, ששמר עלי. אולי בזכות כמה מצוות שעשיתי עמדה לזכותי הצלת נפשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully