וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכי הדין שייצגו את אלאור אזריה: מגנים את ההסתה נגד הנשיא

עורכי הדין אילן כץ ואייל בסרגליק, מצוות ההגנה המקורי של החייל אלאור אזריה, פנו לנשיא על מנת לחזק את ידו אל מול גילויי ההסתה מהימים האחרונים, לאחר החלטתו שלא להעניק חנינה לאזריה. "סברנו שצריך להקל, אך מכבדים את החלטתך", כתבו

צילום מתוך הרשתות החברתיות, עריכה: שניר דבוש

עורכי הדין אילן כץ, אייל בסרגליק וכרמית שחיבר, שייצגו את אלאור אזריה בהליך המשפטי בערכאה הראשונה, פנו היום (ג') לנשיא המדינה ראובן ריבלין, במכתב בו הם מגנים את ההסתה שהופנתה כלפי הנשיא בימים האחרונים. "סברנו כי ניתן היה להקל על אלאור יותר ממה שנעשה, אבל אנו מכבדים את החלטתך", כתבו. עוד הוסיפו לפנייתם כי ריבלין הוא "הנשיא של כולנו".

אתמול פתחה המשטרה בחקירה לאחר שתמונתו של נשיא המדינה בכאפיה הופצה ברשתות החברתיות, זאת לאחר החלטתו לא להעניק חנינה לחייל אלאור אזריה. פרסום התמונות מצטרף לביקורת קשה שספג הנשיא משרים וח"כים מן הימין.

הסתה נגד הנשיא ריבלין - VTR הסתה ברשת + סינק יצחק הרצוג. מערכת וואלה!
תמונת ההסתה נגד נשיא המדינה/מערכת וואלה!

"כבאי כוחו של החייל עשינו הכל להביא לתוצאה במשפטו ולא הסכמנו למתוח ביקורת על הוגרמים שהיו מעורבים בהעמדתו לדין", כתבו עורכי הדין, "לצערנו במהלך הסערה הציבורית סביב המשפט הושמעו ביטויים בלתי ראויים כנגד בעלי תפקידים ובכללם הרמטכ"ל".

"מי שמכנה כל יהודי, לא כל שכן את נשיא המדינה, בכינוי "נאצי" אינו ראוי להתייחסות ומבזה את עצמו בלבד"", הוסיפו. בסוף מכתבם ביקשו עורכי הדין לחזק את ידו של הנשיא.

עורכי הדין אילן כץ ואייל בסרגליק ייצגו את אלאור אזריה בערכאה הראשונה של הדיון במשפטו. עם החלטתה של משפחת אזריה לערער את גזר הדין במשפטו, פרשו עורכי הדין מצוות ההגנה והוחלפו בעורך דין יורם שפטל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הסנגורים שלי החייל אלאור אזריה, בית הדין הצבאי בקריה, 24 בינואר 2017. מגד גוזני
צוות ההגנה של אזריה בדיון במשפטו, ינואר 2017/מגד גוזני

אתמול הודיעה המשטרה כי תפתח בחקירה בעקבות פרסום תמונתו של נשיא המדינה בכאפיה. השר לביטחון פנים גלעד ארדן מתח ביקורת על ההחלטה וכינה אותה "תמוהה". נתניהו התייחס לנושא בישיבת סיעת הליכוד ואמר כי "בדמוקרטיה מותר לבקר כל אחד, מי כמוני יודע זאת, אבל הבקשה שלי היא שהביקורת תיעשה בצורה מכובדת - בלי כאפיות, בלי חבל תליה ובלי מדים נאציים".

ביום ראשון החליט הנשיא שלא להעניק חנינה לאלאור אזריה. בנימוקי החלטתו כתב כי "הקלה נוספת בעונש תפגע בחוסנם של צה"ל ושל מדינת ישראל". לאחר פרסום החלטתו, שרים וח"כים מן הימין מתחו ביקורת על הנשיא. "הייתה לו הזדמנות לממש את התכלית הראויה ביותר של מוסד החנינה, ומצער מאוד שהוא נכנע ללחצים פסולים ובחר גם הוא להפקיר את אלאור", אמרה השרה מירי רגב. ח"כ אורן חזן (הליכוד) הגיב אף הוא ואמר: "ריבלין, איבדת את הלגיטימיות להמשיך לכהן כנשיא המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully