וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוברים שתיקה" משיב לפרקליטות: זהו הפלסטיני שהוכה על ידי הדובר

הארגון פרסם סרטון ובו, לטענתו, הוכחה לכך שדין יששכרוף אכן הכה עצור פלסטיני בשנת 2014. זאת, לאחר שהפרקליטות קבעה כי שיקר בעדותו. לטענת הארגון, הפלסטיני שהוכה אינו העצור שעל עדותו הסתמכה המדינה בקביעתה

צילום: שוברים שתיקה

ארגון "שוברים שתיקה" פרסם הערב (שני) סרטון ובו, לטענתו, הוכחה לכך שדובר הארגון דין יששכרוף אכן הכה עצור פלסטיני בשנת 2014 במהלך שירותו הצבאי. הסרטון פורסם לראשונה במהדורות החדשות 2 ועשר, בתגובה להחלטת הפרקליטות בשבוע שעבר לסגור את התיק נגד יששכרוף. הפרקליטות קבעה כי יששכרוף שיקר בעדותו כשאמר שהיכה את העצור. בארגון דורשים לפתוח מחדש את החקירה בעקבות הסרטון.

לטענת "שוברים שתיקה", בסרטון נראה העצור הפלסטיני שיששכרוף הכה, שאינו הפלסטיני שעל עדותו הסתמכה הפרקליטות כשקבעה שהאירוע לא התקיים. עוד נראה בסרטון רובן סילברסטון, קשר המ"פ שצידד ביששכרוף ואישר את עדותו לגבי הכאת הפלסטיני. לאחר מכן נראה העצור הפלסטיני כשחבלה על פניו.

דין יששכרוף עם עצור פלסטיני ב-2014, מתוך סרטון "שוברים שתיקה". בצלם, צילום מסך
יששכרוף עם הפלסטיני שלטענתו הוכה על ידו/צילום מסך, בצלם

במכתב הסגירה של הפרקליטות שפורסם ביום חמישי נכתב כי מהראיות עלה שהדברים "לא אירעו כלל ועיקר". בשל כך החליטה המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד נורית ליטמן, על דעת פרקליט המדינה, לסגור את התיק מחוסר אשמה.

הפרשה נולדה מסרטון שפורסם לפני כמה חודשים, וצולם בסיור שהעביר יששכרוף בחברון, בו הוא נראה מתאר אירוע שהתרחש, לדבריו, בעת מעצר של זורק אבנים כשהיה מפקד מחלקה. "הוא ישב בחיבוק ידיים והמ"פ אמר לי יששכרוף, תאזוק את הפלסטיני. לא ידעתי מה לעשות, המ"פ מסתכל, החיילים מסתכלים, ואני חושב מה לעשות עם אדם שלא בא לדקור אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דין יששכרוף עם עצור פלסטיני ב-2014, מתוך סרטון "שוברים שתיקה". בצלם, צילום מסך
העצור הפלסטיני עם חבלה על פניו/צילום מסך, בצלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully