וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: לא שולחים נשק למדינות ערב - אלא רק לפלסטינים

בעקבות המתקפה של הליגה הערבית ושל ערב הסעודית, מזכ"ל חיזבאללה הדף את את הטענות בדבר חימושים קבוצות שיעיות באזור. "ההתבטאויות האחרונות בישראל מצביעות על קשריה עם סעודיה", אמר נסראללה, שאמר כי הוא ממתין עוד לשובו של חרירי

צילום: רויטרס

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה תקף היום (שני) את הליגה הערבית על כך שהגדירה את ארגונו ארגון טרור, וטען כי הוא אינו שולח כלי נשק למדינות ערב, אלא רק לפלסטינים נגד ישראל. לדבריו, הטענות שהשמיעו שרי החוץ של הליגה הערבית אתמול במהלך כינוסם בקהיר "אינן חדשות אך מצערות".

בנאומו תקף ארוכות את ערב הסעודית, שמקדמת את המהלכים נגד ארגונו ונגד איראן בעלת בריתו. "ההתבטאויות האחרונות של גורמים בישראל מצביעות על קשריה עם ערב הסעודית", אמר מזכ"ל הארגון השיעי בנאום ששודר בטלוויזיה.

הוא אמר כי הנשק של חיזבאללה משמש להרתעה מפני ישראל, ש"עדיין מאיימת על לבנון", והכחיש כי הוא מועבר לקבוצות שיעיות בתימן ובבחריין, כפי שמאשימות מדינות המפרץ. בריאד טוענים כי הטיל ששיגור לעברם החות'ים בתימן מוקדם יותר החודש היה פעולה של חיזבאללה ושל איראן, אך נסראללה אמר כי זהו פרי פיתוח מקומי.

עוד בוואלה! NEWS:
"חיי נהרסו": הוכרה כנפגעת טרור - אף שנפצעה ב"פיגוע שלא היה"
ליברמן: אסד הכריע את המערכה ושולט ב-90% מהשטח המאוכלס בסוריה
אחיו של מנגיסטו באו"ם: "סייעו בשחרורו של אברה, הוא לא עשה רע לאיש"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום לציון 11 שנה למלחמת לבנון השניה. רויטרס
נסראללה בנאום טלוויזיוני, אוגוסט 2017/רויטרס

היחסים בין הציר השיעי לסוני התדרדרו לשפל חדש החודש, לאחר שראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי התפטר במפתיע והכריז על כך מריאד. הוא האשים את חיזבאללה ואת איראן ביצירת פילוג בעולם הערבי, אולם לפי גורמים רבים בביירות - בהם נסראללה ובעל בריתו הנשיא מישל עאון - אל-חרירי אולץ להתפטר בידי הסעודים.

"אנחנו מחכים לשובו של ראש הממשלה, שעדיין לא התפטר, כשהוא ישוב, נראה מה קורה", אמר מזכ"ל חיזבאללה על אל-חרירי, שבאופן רשמי עדיין משמש בתפקיד. הוא הבטיח לשוב ללבנון ביום רביעי, ולהגיש את התפטרותו. הממשלה של אל-חרירי הסוני כללה חברי פרלמנט של חיזבאללה השיעי והיא הוקמה לפני כשנה במסגרת הסכם שאפשר את בחירתו של עאון הנוצרי לתפקיד הנשיא.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
צבא סוריה וחיזבאללה פתחו במבצע נגד ארגוני מורדים בגבול לבנון, 21 ביולי 2017. מערכת וואלה! NEWS
כוחות חיזבאללה בסוריה, יולי 2017/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully