וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: סעיף האונס יוסר מכתב האישום נגד החיילים משייטת 13

20.11.2017 / 20:00

שי רפאילוב ודוד סוויסה, הנאשמים בשורת עבירות מין חמורות ובהן אונס וניסיון מעשה סדום בחיילת שהסיעו בבסיס, טענו כי המעשים היו בהסכמתה ובמהלך המשפט התגלו קשיים ראייתיים. כעת, צפוי להיחתם הסדר הטיעון בין הצדדים

אילוסטרציה חייל צה"ל. GettyImages
אילוסטרציה חייל צה"ל/GettyImages

סעיף האונס לא ייכלל בכתב האישום של שני החיילים מבסיס שייטת 13 – כך נודע לוואלה! NEWS. במסגרת המגעים בין הפרקליטות הצבאית לבין סניגוריהם של החיילים עורכי הדין תמי אולמן, שי לוי וצחי מצרי , יושמט סעיף האונס מכתב האישום ויוחלף בעבירת מין מינוריות יותר לשניים, סמל ראשון שי שלום רפיאלוב וסמל דוד סוויסה, לקראת חתימה על הסדר טיעון בתיק. הרקע להסדר הוא קשיים ראייתיים.

בחודש אפריל האחרון הוגש כתב האישום נגד שני החיילים, נהגים מבצעיים בבסיס שייטת 13, המתאר עבירות קשות ובהן מעשה מגונה, ניסיון מעשה סדום, אינוס בצוותא ומעשה מגונה בצוותא, ברכב צבאי בחודש מרץ שני החיילים נעצרו לאחר קבלת התלונה, ושוחררו רק בחודש אוקטובר על רקע הקשיים הראייתיים בתיק, שהיו נעוצים בגרסתם ולפיה היחסים בוצעו בהסכמה.

התיק החל להתנהל ועדותה של המתלוננת כבר נשמעה, אולם לאור הקשיים הראייתיים החלו מגעים בין הצדדים. לפי המסתמן כעת, יושמט סעיף האונס מכתב האישום ויומר בעבירת מין מינורית. בשלב זה, לא גובשה הסכמה לעניין העונש.

מעורכי הדין שי לוי וצחי מצרי, המייצגים את אחד הנאשמים, נמסר: "בעבודה קשה בבית המשפט וכפי שאמרנו מלכתחילה, הצדק יצא לאור".

סמוך לגבול ישראל לבנון, 28 בדצמבר 2015. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
סמוך לגבול ישראל לבנון, 28 בדצמבר 2015/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

לפי כתב האישום, השניים, חיילי מנהלה בשייטת, הסיעו ברכבם הצבאי את הצעירה לכיוון שער לא פעיל של המטווחים בבסיס. לפי כתב האישום, רפיאלוב עבר למושב האחורי והחל לגעת בחיילת, שהתרחקה ממנו בתגובה. לאחר שנישק את לחייה - היא יצאה מהרכב. בהמשך הורה רפיאלוב לחיילת לגשת לחלק האחורי של הרכב, שהיה מרופד במזרנים.

השניים התיישבו בחלק האחורי של הרכב, בעוד סוויסה סוגר אחריהם את הדלת. היא סירבה לשכב לצד רפאילוב, שבתגובה הוא משך אותה אליו בחוזקה. בשלב זה, לפי כתב האישום, ניסה לגרום לה לבצע בו מין אוראלי בכוח. "לא, אין מצב, תשכח מזה, זה לא יקרה", אמרה לו.

בהמשך, כך נטען, השכיב רפיאלוב את החיילת תוך שימוש בכוח ואמר לה: "בואי נקרא לדוד. אל תדאגי, הכול טוב, הוא יודע מזה". היא ענתה לו: "באמת תשכח מזה, זה הגבול שלי וזה לא קורה". כשניסתה להתרומם מהמזרן, הוא משך אותה אליו בידה ובראשה. בשלב זה, עבר סוויסה לאחורי הרכב. השניים אז השכיבו אותה, הפשילו את מכנסיהם. הם החלו לגעת באיבר מינה, חרף התנגדותה, וגרמו לה בכוח לגעת באיברי מינם.

לאחר מכן, ניסה רפאילוב לבצע בה מין אנאלי, אלא שהיא הצליחה להרחיק אותו ממנה. בהמשך, אנס הנאשם את החיילת, כשבמהלך האקט היא קוראת לו להפסיק, מפצירה בו שכואב לה, ונעה בניסיון להרחיק אותו ממנה. כל אותו מעשה זה, צפה סוויסה בשניים. כך, על פי כתב האישום המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully