וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של מנגיסטו באו"ם: "סייעו בשחרורו של אברה, הוא לא עשה רע לאיש"

20.11.2017 / 18:25

אילן גשאו, אחיו של האזרח המוחזק בשבי חמאס בעזה, פנה לקהילה הבינלאומית בבקשה שיסייעו לשחרורו: "חמאס משחק באכזריות בגורלו של אזרח לוקה בנפשו". דנון: "לא נשקוט עד שהחיילים והאזרחים ישובו"

עריכה: יוסי אלטר

אילן גשאו, אחיו של אברה מנגיסטו, המוחזק בשבי חמאס ברצועת עזה, נשא היום דברים במטה האו"ם בניו יורק, ואמר כי ארגון חמאס "משחק באכזריות בגורלו של אזרח לוקה בנפשו, שלא עשה רע לאיש, בניגוד גמור למוסר אנושי בסיסי ולכל חוק ואמנה בינלאומיים". האח הוסיף כי המשפחה קוראית לקהילה הבינלאומית "להפעיל את כל כובד משקלה כדי לסייע בשחרורו של אברה, ולהפעיל לחץ על חמאס ועל ארגוני הסיוע".

שגריר ישראל באו"ם דני דנון אמר מעל בימת האו"ם כי "חמאס מסרב לספק כל סימן חיים למשפחות הישראליות השרויות בסבל מתמשך". לדבריו, "כל מי שקורא לסיומו של המצב ההומניטרי בעזה מוכרח לקרוא גם לשחרורם של ישראלים המוחזקים באכזריות על ידי חמאס. ישראל לא תשקוט עד שתשיב את כל חייליה ואזרחיה". דנון הוסיף כי "חמאס מחזיק גם בתושבי רצועת עזה כבני ערובה. במקום לספק להם חינוך וחיי רווחה, הוא משקיע בחפירת מנהרת טרור ובניית טילים, ומונע מהם סיכוי לחיים טובים".

עוד בוואלה! NEWS:
בצל המשברים באזור: נתניהו ייפגש בחודש הבא עם מקרון בפריז
נתניהו: "הצענו לצלב האדום סיוע לקורבנות הרעידה באיראן ובעיראק"
חזן, אבי גבאי או ראידמן? ישראל מנסה לפצח מי הטראמפ המקומי

שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, יחד עם אמו ואחיו של אברה מנגיסטו, במטה האו"ם בניו יורק 20 בנובמבר 2017. -, מערכת וואלה! NEWS
שגריר ישראל באו"ם דני דנון, עם אחיו ואמו של מנגיסטו, היום בניו יורק/מערכת וואלה! NEWS, -
שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, יחד עם אמו ואחיו של אברה מנגיסטו, במטה האו"ם בניו יורק 20 בנובמבר 2017. -, מערכת וואלה! NEWS
דנון, היום בניו יורק/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully