וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות בגלל סכסוך על חנייה: תושב הגליל נאשם בהריגת בן דודו

20.11.2017 / 12:49

לפי כתב האישום, קטטה פרצה בין עלי מחמוד, בן 28 מכאבול, לבין בן דודו בעקבות סכסוך מתמשך. קרובי משפחה הפרידו ביניהם והמנוח פנה לביתו, אך מחמוד רדף אחריו והם המשיכו להכות זה את זה

בית משפט המחוזי, חיפה. Google street view, צילום מסך
בית המשפט המחוזי בחיפה/צילום מסך, Google street view

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עלי מחמוד, תושב כאבול שבגליל המערבי בן 28, בגין הריגת בן דודו, וחיד מחמוד בן 24, בחודש שעבר בעקבות סכסוך על מקום חנייה. על פי כתב האישום, בין משפחת הנאשם לבין משפחת המנוח קיים סכסוך מתמשך על מקום חנייה סמוך לבתיהם. ב-8 באוקטובר התפתח ויכוח מילולי בין אחיו של המנוח לבין אחיו של הנאשם, שהוביל לאיומים טלפוניים הדדיים בין וחיד ועלי.

בשעות הערב, הגיעו המנוח ואחיו בסמוך לבניין שבו מתגוררים הוריו של הנאשם ובינם לבין אחיו של הנאשם התפתחה קטטה. הנאשם, שהיה באותה עת בדירתו, הבחין בקטטה, נטל סכין וירד לכיוון הרחוב. בני משפחה שנכחו במקום הפרידו בין הצדדים והמנוח הלך לכיוון ביתו, "אך הנאשם רדף אחריו והשניים המשיכו להכות זה את זה, ובמהלך חילופי המכות, שלף הנאשם את הסכין ודקר את המנוח בחזהו השמאלי בסמוך ללב", נכתב באישום.

בני משפחתו של המנוח פינו אותו ברכב למוקד הרפואי בטמרה ומשם הוא הובהל באמבולנס לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו. כתב האישום מייחס לעלי עבירות של הריגה והחזקת סכין. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה! NEWS:
בג"ץ למשטרה: שקלו מחדש את השארת ניצב ריטמן כמפקד להב 433
נזקים במיליארדים וסגירת הענף: הדוח שמזהיר מביטול הכדורגל בשבת
בשל הליך טכני: בוטלו אישומים נגד חמישה ממשתתפי "חתונת השנאה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully