וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שמואשמת בתקיפת מאבטחים שוחררה למעצר בית: "זו בחורה מסכנה"

20.11.2017 / 10:41

אליה קדוש תשוחרר למעצר בבית סבתה בבת ים ונאסר עליה ליצור קשר עם יתר המעורבים בפרשה. אביה, אילן, אמר כי "זה היה צריך לקרות מזמן". לדבריו, סתם, יצרו לה תדמית, אבל זה חודש כסלו, אסור להתלונן"

עריכה: אביעד בללי

בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט היום (שני) לשחרר למעצר בית אליה קדוש, שהואשמה בפרשת תקיפת המאבטחים בבית החולים איכילוב בסוף חודש ספטמבר. קדוש, בת 19, תשוחרר למעצר בית בבית סבתה בבת ים, שתפקח עליה יחד עם בת דודתה של קדוש. על קדוש נאסר ליצור כל קשר עם מעורבים אחרים בפרשה.

נציגת המדינה בדיון, רותם נוימן וסרמן מפרקליטות מחוז תל אביב, לא התנגדה לשחרר את קדוש עם אזיק אלקטרוני, כפי שהמליץ שירות המבחן. השופט יוסי טופף הבהיר לסבתה ולבת דודתה של קדוש בדיון כי חובה עליהן לדווח למשטרה על כל הפרה של תנאי מעצר הבית.

אביה של קדוש, אילן, אמר לוואלה! NEWS על שחרורה כי "זה היה צריך להיות מזמן, אבל הכול זה מלמעלה. היום זה חודש כסלו, ואסור להתלונן בחודש כסלו, אז אני לא מדבר. סתם, יצרו לה תדמית. זו בחורה מסכנה".

לקריאה נוספת:
"אם תיגע בי, אפוצץ אותך": אליה קדוש מואשמת גם באיומים ותקיפה
תקיפת המאבטחים באיכילוב: אותרה המכונית ששימשה את הנאשמים
אביה של אליה קדוש על תקיפת נהג המונית: "זו זעקה לעזרה"

אליה קדוש בדיון מעצר של אליה קדוש, אולם השופט טופף, מחוזי ת"א, 20 בנובמבר 2017. ניב אהרונסון
קדוש בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

אחרי שהואשמה בפרשת תקיפת המאבטחים שוחררה קדוש למעצר בית, אולם הפרה אותו כשנסעה מיפו לחברתה ביישוב רעות. משם המשיכה לבית החולים וולפסון שבחולון, וגם שם התפרצה באלימות ותקפה לכאורה נהג מונית – באירוע שתועד כולו.

אחרי אותו אירוע הוגש נגד קדוש כתב אישום מתוקן ומלבד מקרה התקיפה באיכילוב נוספו לו הפרת תנאי מעצר הבית, האירוע בבית החולים וולפסון, ותקיפה נוספת שאירעה לכאורה בעת ששהתה במעצר בתנאי אשפוז פסיכיאטרי בבית החולים אברבנאל.

לפי הפרקליטות, קדוש מנעה ממטופלת אחרת לצאת מחדרה, ותקפה שוטר שניסה להרחיק אותה מהדלת. "הנאשמת החלה לתקוף אותו באופן שהכתה בידיה בפניו ופלג גופו העליון, ניסתה לנשוך אותו בחלקי גופו ובעטה בחזהו כמה פעמים", נטען בכתב האישום. לאחר ששוטרת נוספת הגיעה למקום, שפכה קדוש על השוטר את תכולתו של בקבוק קולה.

עוד באותו נושא

"אני השטן שלך, חכה חכה": כתבי אישום בתקיפת המאבטחים באיכילוב

לכתבה המלאה
אליה קדוש בדיון מעצר של אליה קדוש, אולם השופט טופף, מחוזי ת"א, 20 בנובמבר 2017. ניב אהרונסון
אליה קדוש בדיון מעצר של אליה קדוש, אולם השופט טופף, מחוזי ת"א, 20 בנובמבר 2017/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully