וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא כולא את הילדים": תיעוד ממהומה באוטובוס בחיפה

20.11.2017 / 14:38

עימות פרץ בתוך אוטובוס אגד שנסע מחיפה לבני ברק, לאחר שנהג סירב לאסוף נוסעת מאחת התחנות, בזמן שילדיה כבר שהו בתוכו. לאחר מכן, הוסיפו נוסעים להתעמת עם שוטר שהגיע למקום, משום שלדבריהם גיבה את הנהג ולא נענה לטענותיהם

עריכה: ניב מעוז

מהומה אירעה אתמול (ראשון) באוטובוס בקו 970 של אגד מרמת ויז'ניץ שבחיפה לבני ברק, לאחר שהנהג "דילג" על אחת מתחנת האיסוף שלו בשכונת נווה שאנן בעיר, והותיר בה אישה שהייתה מעוניינת לנסוע. חמשת ילדיה של האישה כבר עלו מוקדם יותר לאוטובוס והמתינו לאמם. אלא שאז, החליט הנהג שלא לעצור בתחנת האיסוף, ככל הנראה משום שהאוטובוס היה מלא עד אפס מקום. הילדים ביקשו לרדת, אך הנהג המשיך בדרכו – מה שהוביל לפרוץ המהומה הגדולה באוטובוס.

לבסוף, החליט הנהג לעצור בפתח מנהרות הכרמל, ואף הזעיק את המשטרה בטענה כי הותקף. "הנהג כלא את חמשת הילדים בדרך לבני ברק", טען תושב חיפה יצחק אבוביץ', מיוזמי הקו המשרת בעיקר את אנשי הקהילה החרדית בעיר, שהיה על האוטובוס. "הילדים עלו בתחנת הדר ואמרו לנהג ששמרו מקום לאימם. הנהג דילג על התחנה לעיני הילדים הצורחים והנוסעים. הנהג החליט לעצור במנהרות הכרמל רק לאחר התערבות שלי ועם הגבאי של האדמו"ר מווז'יניץ".

עוד בואלה! NEWS
בעקבות תמונת ריבלין בכאפיה: המשטרה פתחה בבדיקה בחשד להסתה
110 חיילים חשודים בשנה: נתוני ההטרדות המיניות בצה"ל נחשפים
ארה"ב: הרוצח הסדרתי צ'רלס מנסון מת בגיל 83

נוסע בקו 970 טען כי נהג האוטובוס סרב לתת לילדים לרדת בתחנה. עריכה: ניב מעוז, מערכת וואלה! NEWS
המהומה באוטובוס/מערכת וואלה! NEWS, עריכה: ניב מעוז

כעבור זמן מה הגיע למקום שוטר. אבוביץ' טוען כי דרש להתלונן בפניו על התנהגות הנהג, אולם השוטר בחר לגבות אותו. הוא טען כי השוטר אמר לו: "אל תאיים עליי, אם תתלונן נגדי אעצור אותך".

"כנראה החלפת המשמרות של הסיור בתחנה גרמו לשוטר שלא לרצות לבלות את המשך יומו בתחנה, ביחד עם הנהג והמתלונן אלא לצאת לביתו בתום המשמרת", הוסיף אבוביץ'. "זו חוצפה בפני עצמה ואני מתכוון להתלונן על כך במח"ש בפני מפקדיו של השוטר".

לבסוף, האם שנותרה מאחור הצליחה להגיע בעצמה אל האוטובוס. הנהג אפשר לה לעלות והמשיך בדרכו לבני ברק. ממטה מחוז חוף של המשטרה נמסר כי "איש לא הגיש תלונה בעקבות האירוע".

מאגד נמסר בתגובה: "הנושא כלל אינו ברור מהעולה מהסרטון הצעקני והלא מובן שהעלה אחד מנוסעי האוטובוס. ככלל מדובר ככל הנראה בקונפליקט שנוצר בין הנהג לבין קבוצת ילדים. הנהג הזעיק את משטרת ישראל לנוכח המצוקה אליה הוא נקלע, זו נכנסה לעובי הקורה תוך שהיא בודקת את הנושא והודפת את טענותיו של האדם שתיעד את הסרטונים עד כדי איום במעצר בשל הפרעה לסדר הציבורי והכשלת שוטר במילוי תפקידו. באגד אנו בודקים את האירוע ע"י הגורמים המוסמכים לכך מבלי לשבש את בדיקת המשטרה את האירוע יוצא הדופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully