וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 44 נהרג מפגיעת רכב באזור פתח תקווה

20.11.2017 / 8:54

התאונה התרחשה בכביש 40 בסמוך לצומת נחלים. צוות של מד"א ביצע בגבר פעולות החייאה אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו במקום. בעקבות התאונה נחסם הצומת לתנועה. בתאונה בבאר יעקב נפצע רוכב אופנוע באורח בינוני

רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 44 סמוך לצומת בי"ח אסף הרופא, מרחב איילון, 20 בנובמבר 2017. מד"א
זירת התאונה בכביש 44/מד"א

רוכב אופנוע בן 44 נהרג הבוקר (שני) מפגיעת כלי רכב ליד צומת נחלים בכביש 40, בסמוך לפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום התאונה העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בפצוע פעולות החייאה אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. חוקר תאונות דרכים הוזעק למקום והצומת נחסם לתנועה.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א יוסי פרנקל שטיפל בפצוע סיפר: "על הכביש סמוך לגדר ההפרדה ראינו את האופנוע ובסמוך אליו שכב הפצוע, גבר כבן 44 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב-מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ובסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בתאונה אחרת שאירעה הבוקר, בכביש 44 בסמוך לצומת בית חולים אסף הרופא שבבאר יעקב נפצע רוכב אופנוע באורח בינוני מפגיעת כלי רכב. הגבר, בן 35, סובל מחבלות בגפיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא.

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות תמונת של ריבלין בכאפיה: המשטרה פתחה בבדיקה בחשד להסתה
110 חיילים חשודים בשנה: נתוני ההטרדות המיניות בצה"ל נחשפים
בש"ס לא מתייאשים מסקר וואלה! NEWS: "המפלגה תתחזק בבחירות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully