וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בבקו"ם: עשרות טלפונים וחפצים אישיים נגנבו ממתגייסים טריים

20.11.2017 / 1:16

עשרות תלונות הוגשו למשטרה הצבאית באשר לגניבות טלפונים וחפצים אישיים ביום הגיוס בבסיס תל השומר. חיילים התלוננו כי במהלך החיול התבקשו להניח בקופסה את חפציהם, שלא שבו אליהם. צה"ל: "נפתחה חקירה"

נערים בדרך ללשכת הגיוס בבסיס תל השומר. 25 ביולי 2016. ראובן קסטרו
חשד לגניבת עשרות טלפונים וחפצים אישיים ממלש"בים בתל השומר/ראובן קסטרו

עשרות דיווחים הועברו למשטרה הצבאית מתחילת החודש בגין גניבת טלפונים סלולריים וחפצים אישיים אחרים של מועמדים לשירות בטחון צבאי (מלש"בים) בהליך החיול בבקו"ם שבתל השומר. המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) חושדת שמדובר בכנופיית גנבים, שפועלת באופן שיטתי בבקו"ם מאז פתיחת מחזור הגיוס האחרון. על פי ההערכות במהלך הימים האחרונים נגנבו עשרות מכשירי טלפון ניידים של מתגייסים חדשים לצה"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
הכנתם מטריות? מזג אוויר גשום במישור החוף ובצפון הארץ
למרות בקשת הוריה: צעירה שתקפה את אביה לא תורשה לחזור לביתה
מאז תחילת שנת הלימודים: עשרות מוסדות חינוך הוצתו במגזר הבדואי בנגב

המשטרה הצבאית. ניב אהרונסון
בנושא נפתחה חקירה משותפת של מצ"ח ומשטרת ישראל/ניב אהרונסון

לוואלה! NEWS נודע כי בימים האחרונים מלש"בים רבים ממחזור גיוס נובמבר התלוננו על כך שבמהלך הליך החיול שלהם הם נדרשו למסור את מכשירי הטלפון והחפצים האישיים שלהם. הם העבירו אותם בקופסה לחיילים, שאמרו להם שבסוף ההליך הם יקבלו את חפציהם שוב.

"בתי התגייסה ב-14 בנובמבר ובתחילת הליך החיול היא ו-30מחברותיה נדרשו להפקיד את מכשירי הטלפון הנייד בקופסה, אולם כששבו הן גילו שכל המכשירים, מעל 30, נעלמו", שיתף אביה של אחת המתגייסות הטריות. "פנינו למפקדים, והם אמרו שהעניין נמצא בחקירת מצ"ח".

לדברי האב גניבות אלו חוזרות על עצמן על בסיס יומיומי. הוא הוסיף כי יום לפני גיוסה של בתו נגנבו בצורה דומה עשרות רבות של מכשירים.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בנושא נפתחה חקירה משותפת של מצ"ח ומשטרת ישראל. במידה ויעלו חשדות כלפי חיילים, ממצאי החקירה יועברו לבחינת הפרקליטות הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully