וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט גזר מאסר עולם על הרוצח של רינת רואס

19.11.2017 / 12:43

בילאל שאכר, בן 33 מהצפון, הורשע ברצח של הנערה בת ה-19 באתר בנייה באשדוד לפני 12 שנה. הוא נעצר ב-2014, אחרי תשע שנים, בזכות דגימות דנ"א. אביה של רינת: "מקווה שיקרה לו משהו"

צלמים זמניים מורשים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) מאסר עולם על הרוצח של רינת רואס. באוגוסט הורשע בילאל שאכר, בן 33, מבועיינה-נוג'ידאת שבצפון, ברצח ובאונס ברצח של הנערה בת ה-19 באתר בנייה באשדוד ב-2005.

"גם אם היה מקבל מאה מאסרי עולם זה לא היה מספק אותנו", אמר אביה, קותי רואס, לאחר ההחלטה על העונש של רוצח בתו. "אנחנו מקווים שיקרה לו משהו בדרך. יש צדק במדינת ישראל".

אמה, ז'קלין, הביעה תחושות דומות. "עברנו סבל גדול. התפילות שלנו התגשמו. שיקבל כמה שיותר, שיסבול כמו שאנחנו סובלים, הוא חיית טרף", אמרה. "השופטים העבירו מסר שלא להתעסק עם נשים. הלוואי שהיה פה עונש מוות. אני הייתי תולה אותו בעצמי, אז הייתי יותר מסופקת".

לקריאה נוספת בנושא
אחרי 12 שנה: גבר מהצפון הורשע ברצח של בת 19 באתר בנייה באשדוד
"רינת נלחמה במפלצת, אנחנו נילחם שיירקב בכלא"
הותר לפרסום: נעצר חשוד ברצח רינת רואס ב-2005

רינת רואס ז"ל. באדיבות המשפחה
נאנסה ונרצחה באתר בנייה. רואס/באדיבות המשפחה
ז'קלין רואס טיעונים לעונש במשפטו של בילאל שאכר שהורשע ברצח ואונס רינת רואס ז?ל במחוזי באר שבע, 19 בנובמבר 2017. שי מכלוף
משפחתה של רואס בדיון בבית המשפט, היום/שי מכלוף

ב-2014, אחרי תשע שניהם שבהן החקירה הייתה תקועה. נעצר שאכר. הוא נחשף אחרי שנעצר בגין השתתפות בקטטה בקריית מלאכי. במסגרת חקירתו נלקחו ממנו דגימות ד-נ-א איי, ואלה העלו כי הן תואמות לאלו שנמצאו בזירת הרצח של רואס.

שאכר, שעבד באתר הבנייה באשדוד, אנס באכזריות את רואס ורצח אותה לאחר מכן בעת ששבה מתל אביב לבית הוריה, הממוקם בסמוך לאתר. לאחר הרצח הוא החביא את גופתה במקום. עובר אורח מצא אותה כעבור זמן מה והזעיק את המשטרה.

נעצר חשוד ברצח ואונס רינת רואס בשנת 2005. שי מכלוף
הרוצח בדיון בבית המשפט ב-2014/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully