וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו צפוי להיחקר היום בפעם השישית: "יוטחו בו חומרים חדשים"

18.11.2017 / 19:31

ראש הממשלה ייחקר במעונו פעם נוספת סביב פרשת המתנות, כשהחוקרים יציגו בפניו את עדויותיהם של מילצ'ן, העוזרת שלו ועד המדינה ארי הרו. לפי ההערכות, בתום החקירה יועברו החומרים לסיכום לקראת הגשתם לפרקליטות

צילום: גדעון צנטנר

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר היום (ראשון) בפעם השישית, כשהחקירה אמורה לעסוק בפרשת המתנות, המכונה "תיק 1000". חוקרי יאח"ה, בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור, אמורים להגיע למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים ולהציג בפניו את יתרת חומרי החקירה בפרשה, שבה מעורבים שורת אנשי עסקים בכירים.

החקירה צפויה להיות "חקירת הטחות", שבה יוצגו נושאים שעלו מעדותו השנייה של איש העסקים ארנון מילצ'ן, שניתנה תחת אזהרה בשגרירות ישראל בלונדון; וכן מעדותה של העוזרת שלו, הדס קליין, ומעדותו של ראש הסגל לשעבר של נתניהו, ארי הרו, שהפך לעד מדינה בתיק 1000 ובתיק 2000, שבו נחקרים יחסיהם של ראש הממשלה ושל מו"ל ידיעות אחרונות ארנון מוזס.

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל ביצע ירי אזהרה לעבר עמדה של צבא סוריה ברמת הגולן
העיתונאית הדס שטייף ואישה נוספת טוענות: אולמרט הטריד מינית
אל חרירי נפגש עם מקרון: "אשוב ללבנון עד יום רביעי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בדיון 40 חתימות במליאת הכנסת, 13 בנובמבר 2017. יצחק הררי, דוברות הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
חקירה דרמטית. נתניהו במליאת הכנסת, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, יצחק הררי, דוברות הכנסת

לדברי גורם המקורב לחקירה, החקירה השישית של נתניהו עשויה להיות דרמטית ובעלת משמעות רבה, מאחר שראש הממשלה ייחשף בפני חומרי חקירה חדשים, שלא הוזכרו עד כה בתקשורת. לפי ההערכות, בתום החקירה, יעברו החוקרים שאמונים על התיק, תחת פיקודו של סגן-ניצב מומי אבן צור, לסכם את התיק לקראת העברתו לפרקליטות.

בסוף השבוע היה זה מילצ'ן עצמו שנערך לקראת סיום חקירת תיק 1000 וההשלכות של כך עליו. מילצ'ן כינס בדירתו בלונדון את כל יועציו הקרובים והקים מעין "חדר מצב". בין העוזרים שנכחו בהתייעצות, עורך דינו בועז בן צור, יועץ התקשורת רונן צור והעוזרת הדס קליין.

השבוע פורסמה בערוצי הטלוויזיה עדותה של קליין במשטרה לפיה בני הזוג נתניהו ביקשו ממילצ'ן לרכוש עבורם שמפני וסיגרים. על פי תמלילי החקירה, קליין – שאינה מוגדרת כחשודה בפרשה, אלא כ"אשת מפתח" – הבהירה כי רכישת המתנות לא הייתה ביוזמתו של מעסיקה, או של ג'יימס פאקר, איש העסקים הנוסף ששמו נקשר בפרשה.

עוד באותו נושא

לקראת חקירת ראש הממשלה: מילצ'ן כינס את צוות יועציו בלונדון

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו וארנון מילצ'ן 17.11. באדיבות חדשות 2, מתוך "המהדורה המרכזית", מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ומילצ'ן/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות חדשות 2, מתוך "המהדורה המרכזית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully