וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה קורה בצפון קוריאה?": טפילי ענק נמצאו בגופו של חייל שערק לדרום

מגופו של החייל, שנורה לפחות שש פעמים על ידי כוחות הביטחון בפיונגיאנג וחצה את הגבול לקוריאה הדרומית, הוצאה "כמות עצומה" של טפילים, ובהם גם תולעת באורך 27 סנטימטרים. "מצאנו המון טפילים גם אצל עריקים אחרים"

תולעת נימית. ShutterStock
הסיפור עשוי לשפוך אור על המתרחש במדינה. תולעת נימית/ShutterStock

בגופו של חייל שערק מצבא קוריאה הצפונית ונורה בעת שחצה את הגבול נמצאה כמות עצומה של טפילים, ובהם גם תולעת באורך 27 סנטימטרים. החייל נורה לפחות שש פעמים על ידי כוחות הביטחון בגבול עם קוריאה הדרומית, שזיהו אותו רץ אל עברו השני. רופאיו של העריק סיפרו כי מצבו יציב, אך כי התולעים שבגופו, בהן תולעי סרט ותולעים נימיות, מזהמות את פצעי הירי שמהם הוא סובל ומחמירות את מצבו. הצעיר, שעם מעברו בין המדינות הובהל במסוק לבית חולים דרום קוריאני ונותח, סובל מזיהום חמור שנגרם מהטפילים ומצואתם.

סיפורו של העריק עשוי לשפוך אור על המתרחש במדינה המבודדת. "אני לא יודע מה קורה בצפון קוריאה, אבל מצאתי המון טפילים כשטיפלתי בעריקים אחרים", אמר פרופסור סינג מין מבית הספר לרפואה בעיר דנקוק.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
130 מתים מדי יום: ילדי תימן לא שורדים את הרעב והמחלות
ראש ממשלת לבנון המתפטר אל-חרירי נחת בפריז
סוף החליפות? צבא עיראק כבש את העיירה האחרונה בשליטת דאעש

תולעי סרט. ShutterStock
מקור הטפילים במזון מזוהם. תולעי סרט במעיים/ShutterStock

פרופסור אנדריי לנקוב מאוניברסיטת סיאול אמר לרשת BBC כי "קוריאה הצפונית היא מדינה מאוד עניה, וכמו כל מדינה עניה, יש בה בעיות בריאות רבות". לדבריה, "למדינה אין משאבים מספיקים כדי לקיים מערכת בריאות מודרנית", הוסיף. "הרופאים שם לא מיומנים מספיק ועובדים עם ציוד מיושן".

טפילים חודרים לגוף האדם דרך אוכל מזוהם, עקיצות של חרקים או דרך העור. במקרה של העריק, הרופאים מעריכים כי סיבת הידבקותו קשורה במזון שצרך. על פי ההערכות, מקור הזיהום באוכל הצפון-קוריאני הוא השימוש בצואת אדם כדשן בגידולים חקלאיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully