וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אבד קשר עם צוללת צבאית ובה 44 אנשי צוות

כוחות הביטחון במדינה עורכים חיפושים נרחבים אחרי כלי השיט, שנעלם במימי האוקיינוס שמדרום למדינה. התשדורת האחרונה מהצוללת התקבלה לפני יומיים. "אם יש בעיית תקשורת, הצוללת אמורה לעלות מעל פני הים"

הצוללת הארגנטינאית "סן חואן" שנעלמה עם צוותה. רויטרס
"חוקרים את הסיבות לאובדן הקשר". הצוללת הארגנטינאית שנעלמה, בשנה שעברה/רויטרס

כוחות הביטחון בארגנטינה עורכים חיפושים נרחבים אחרי צוללת צבאית ובה 44 אנשי צוות, שנעלמה היום (שישי) במימי האוקיינוס שמדרום למדינה. על פי הערכות, ייתכן שמערכת התקשורת בצוללת קרסה. התשדורת האחרונה מהצוללת התקבלה בצבא לפני כיומיים.

"אנחנו חוקרים את הסיבות לאובדן הקשר", אמר דובר חיל הים אנריקה באלבי. "אם יש בעיית תקשורת, הצוללת אמורה לעלות מעל פני הים". בלאבי הוסיף כי בצוללת, שיצאה מהעיר אושאיה לכיוון מאר דל פלאטה, יש כמות מזון המספיקה לכמה ימים.

בשנה שעברה דווח כי קוריאה הצפונית איבדה קשר עם אחת מצוללותיה – כך מסרו שלושה גורמים רשמיים בארצות הברית לרשת CNN. לפי הדיווח, לווייני ריגול אמריקניים, מטוסים וספינות, עקבו אחר החיפושים שערכה המדינה כדי לאתר את הצוללת, שנעלמה מוקדם יותר השבוע. כמו כן, הגורמים ציינו כי הצבא האמריקני לא בטוח אם הצוללת טבעה או רק איבדה את הקשר, אך הוא מאמין כי היא סבלה מכשל טכני במהלך תרגיל.

עוד בוואלה! NEWS:
דובר שוברים שתיקה לא נסוג: "הידיים האלה דפקו מכות לפלסטינים"
ניסיון חיסול שני תוך שלושה ימים: ירי לעבר רכב בחיפה; אין נפגעים
לראשונה מפרוץ המשבר: נשיא זימבבואה מוגאבה נראה בציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully