וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן עזר נפצע קשה בפיגוע הדריסה בגוש עציון: "תתפללו לשלומו"

17.11.2017 / 15:15

אשתו של אבן עזר חולהרינג, תושב קריית ארבע שנדרס בפיגוע ונפצע באורח קשה, שוהה עמו בבית החולים הדסה עין כרם. סגן יו"ר המועצה: "בוקר קשה של טרור". בן ה-70 שנפצע קל: "ראיתי את המחבל מחייך - ואז הוא פגע בי"

צלמים זמניים מורשים

דוד הרמתי, בן ה-70 שנפצע באורח קל בפיגוע הדריסה היום (שישי) בגוש עציון, סיפר כי ראה את המחבל "מחייך חיוך גדול" לפני שפגע בו. מאחר שלא הספיק להוציא את אקדחו, ניסה להיפגע וליפול לעבר שטח פתוח כדי להיפצע כמה שפחות.

בפיגוע נפצע גם אבן עזר חולהרינג, בן 35, באורח קשה והמחבל נורה ופונה במצב אנוש לבית החולים. מרים חולהרינג, אשתו של אבן עזר, קראה לציבור להתפלל לשלומו. ישראל ברמסון, סגן ראש המועצה בקריית ארבע אמר: "התעוררנו הבוקר לעוד יום קשה של טרור. הפעם הנפגעים תושבי קריית ארבע, אחד מהם - אבן עזר חולהרינג - בן לקהילת בני המנשה היקרה והאהובה שמתגוררת בקריה. התגייסנו מיד בסיוע למשפחה בכל מה שניתן, הן בסיוע עם אנשי מקצוע והן בדאגה לצורכי השבת והמשפחה".

פיגוע דריסה בגוש עציון 17.11. שלמה מור, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, שלמה מור
המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בגוש עציון 17.11. ללא, מערכת וואלה! NEWS
בן 17 מחלחול. המחבל שביצע את פיגוע הדריסה/מערכת וואלה! NEWS, ללא

"אני עובד כיועץ ביטחון. לא מצאתי טרמפ והחלטתי ללכת ברגל מהצומת של אפרת דרום", שחזר הרמתי. "אני הייתי בצד שמאל של הכביש וישר הבנתי שבא איזה ערבי בטנדר שנסע בצד ימין של הכביש לכיוון דרום אפרת. הוא עשה סיבוב וחזר לכיווני. לא היה רכב באותו זמן בכביש. הגעתי למקום שיש מעקה וזה היה מאוד צר, אין שוליים של הכביש".

לדבריו, "על הפנים שלו היה חיוך גדול. החלטתי לשלוף את האקדח וראיתי שאין לי זמן אז קפצתי באוויר לכיוון הכרם. תוך כדי הוא באמת פגע בי ועפתי בערך 11-9 מטרים. קמתי, לא יכולתי לראות כלום כי כל הפנים שלי היו מלאות בדם. חזרתי לכביש ויהודי טוב כבר עצר להזמין את האמבולנס והמשטרה. ותוך חמש דקות הייתי בדרך לשערי צדק. אני מרגיש מצוין ברוך השם אין לי שום כאבים, שום שבר, קצת תפרים. אני ממליץ לכל אחד במצב כזה לקפוץ באוויר לכיוון פתוח כי בתנועה אם פוגעים בך לא יהרגו אותך. המחבל כנראה מקבל כופר ראש על כל יהודי ואני מקווה שהוא לא ייצא מזה חי".

נער פלסטיני בן 17 מחלחול הוא המחבל שביצע את פיגוע הדריסה. המחבל, עז א-דין אבראהים כרג'ה, הגיע לצומת אפרת ולצומת הגוש - ופגע בבן 70 ובבן 35.

זירת פיגוע הדריסה בגוש עציון 17 בנובמבר 2017. יוסף מזרחי/TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, יוסף מזרחי/TPS

פאראמדיק מד"א, אילן גור ארי, הגיע לזירה עם תחילת האירוע. "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 70 שכוב בצד הכביש כשהוא בהכרה וסובל מחבלת ראש. תוך כדי הטיפול הרפואי קיבלנו דיווח על פצוע דריסה נוסף בצומת הגוש הסמוך", סיפר.

"צוות אמבולנס מד"א שהיה יחד איתנו באירוע, פינה את הפצוע לבית החולים שערי צדק כשמצבו קל ואנחנו המשכנו במהירות עם ניידת הטיפול הנמרץ לצומת הגוש, שם חברנו לכוח רפואה צבאי שהעניק טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 35 שנפגע גם כן מרכב. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות ופינינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם. נהג הרכב הפוגע נוטרל בזירת האירוע על ידי כוחות הביטחון".

(עדכון ראשון: 10:21)

זירת פיגוע הדריסה בגוש עציון 17 בנובמבר 2017. יוסף מזרחי/TPS, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע/מערכת וואלה! NEWS, יוסף מזרחי/TPS
זירת פיגוע הדריסה בגוש עציון 17 בנובמבר 2017. יוסף מזרחי/TPS, מערכת וואלה! NEWS
הזירה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, יוסף מזרחי/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully