וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תקלה טכנית: תושבי רמת גן קיבלו חשבונות ארנונה של השכנים

17.11.2017 / 9:58

העירייה הודיעה על תקלה בבית הדפוס שבו הודפסו התלושים, והתושבים זעמו על הטעות: "התנהלות לא רצינית. גם אמא שלי בצד השני של העיר קיבלה חשבון שגוי". עיריית רמת גן: "בתחילת השבוע התושבים יקבלו תלוש מתוקן בדיוור אישי"

עיריית רמת גן. דר' אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי, מערכת וואלה! NEWS
התנצלו על הטעות, אך זה לא הספיק. עיריית רמת גן/מערכת וואלה! NEWS, דר' אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

עיריית רמת גן פרסמה אמש (חמישי) הודעה בעמוד הפייסבוק שלה, ובה הודיעה על תקלה חריגה בבית הדפוס שעמו היא עובדת, שגרמה לשליחת חשבונות ארנונה שגויים לתושבי העיר. "בעקבות טעות של בית הדפוס, חלק מתושבי העיר קיבלו תלוש ארנונה (נובמבר-דצמבר) שאינו תואם לשמם במעטפה, ועל כן זהו אינו התלוש הנכון לתשלום".

התושבים זעמו על הטעות, ואחד מהם, דוד כהן, הופתע לגלות שעל מעטפת חשבון הארנונה שקיבל הודפס שמה של שכנתו. בפועל, תלוש הארנונה במעטפה היה של דירתו. "זו התנהלות לא רצינית של קברניטי העירייה. חשבתי שהתחלה שהבעיה אזורית, אבל גם אמא שלי שמתגוררת בצד השני של העיר התריעה על אותה בעיה. חלם זה כאן", אמר.

ישראל זינגר, ראש עיריית רמת גן, זירת שריפה בבניין מגורים ברחוב ביאליק 164, רמת גן. 13 ביוני 2016. ניב אהרונסון
התושבים זעמו על הטעות. ראש העיר זינגר/ניב אהרונסון

העירייה הודיעה אמנם לתושבים כי התלוש התקין ישלח בהקדם, וכי ניתן לפנות למוקד העירוני 109 בכל שעה, ואולם חלק מהתושבים לא התרצו. דני גולדשטיין, תושב העיר, מתח גם הוא ביקורת על העירייה: "יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל. זה עצוב ומביך אבל זה כל כך משקף את מה שקורה בעיר".

בהתכתבות בין דיירי בניין בעיר, ניתנה דוגמה לבלבול של התושבים בעקבות התקלה. "אנחנו קיבלנו את דירה 73, ולא את החשבון של דירה 75", כתבה אחת השכנות. "העירייה ביזיון", ענה אחר.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: עם היוודע דבר התקלה, הודיע מנהל מחלקת הגבייה העירונית כי ככל שיתקבלו הודעות על טעויות בתלושי הארנונה, בתחילת השבוע יועברו לתושבים אשר אצלם נפלה טעות תלוש מתוקן בדיוור אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully