וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאית אמריקנית: "סנאטור דמוקרטי נישק ונגע בניגוד לרצוני"

16.11.2017 / 23:33

ליאן טווידן טענה כי בנסיעה לביקור חיילים נישק אותה הסנאטור אל פרנקן, שהיה אז קומיקאי, בניגוד לרצונה. בנוסף לכך פרסמה תמונה שבה נראה פרנקן כשהוא אוחז בה בחזה בזמן שהיא ישנה. פרנקן: "מצטער. אין לכך תירוץ"

טווידן מספרת על ההטרדה מצדו של פרנקן בריאיון לתחנת KABC:

ליאן טווידן, עיתונאית אמריקנית ברשת הרדיו KABC, טוענת כי הסנאטור הדמוקרטי ממינסוטה אל פרנקן נישק אותה ללא הסכמתה וחפן אותה בעת ביקור למזרח התיכון בשנת 2006, להופעה בפני חיילים כחלק ממשלחת של האגודה למען החייל. טווידן סיפרה כי פרנקן, שהיה אז קומיקאי בטרם החל בפרק הפוליטי של חייו, כתב כמה מערכונים למופע שבו השתתפו ושבאחד מהם היו השניים אמורים להתנשק.

לדבריה, באחת החזרות, שבהן התעקש באופן מפורש שיתרגלו את הנשיקה, אחז בה פרנקן בעורף, הצמיד את שפתיו לשלה ונישק אותה כשהוא תוחב את לשונו לפיה. טווידן חשפה עוד כי כשחזרה מהנסיעה והסתכלה בתמונות שצולמו במהלכה גילתה תמונה שבה נראה פרנקן שולח את ידיו אל החזה שלה בזמן שישנה במטוס.

עוד בוואלה! NEWS בעולם:
בית משפט בגרמניה: סירוב חברת תעופה להטיס ישראלים אינו אפליה
צילומי לוויין חדשים חושפים: זהו הבסיס האיראני בדרום סוריה
הברזל חם: האם תרזה מיי תצליח להציל את עצמה ואת בריטניה?

תמונה שפרסמה העיתונאית האמריקנית ליאן טוויד של הסנאטור אל פרנקן אוחז בה בחזה. מתוך חשבון הטוויטר של ליאן טווידן, מערכת וואלה!
התמונה שפרסמה טווידן של פרנקן אוחז בה בחזה/מערכת וואלה!, מתוך חשבון הטוויטר של ליאן טווידן

בתגובה לטענותיה של טווידן מסר פרנקן כי "התמונה אמורה היתה להיות מצחיקה אבל זה בהחלט לא מצחיק ולא היה צריך לקרות", והוסיף התנצלות בפני העיתונאית. "אין לכך תירוץ", טען פרנקן. מנהיג הרפובליקנים בסנאט מיץ' מקונל קרא לוועדת האתיקה של הסנאט לחקור את המקרה. פרנקן אמר שישתף פעולה עם חקירת הוועדה.

בתוך כך, הודיע הערב הבית הלבן כי הנשיא דונלד טראמפ מתייחס בחומרה להאשמות כלפי המועמד הרפובליקני לסנאט במדינת אלבמה רוי מור, שכמה נשים טענו כי כשהיו נערות קיים עמן מערכות יחסים. לדברי טראמפ, הטענות כלפי מור מדאיגים וכי אם יתבררו כנכונים עליו להסיר את מועמדותו. מקונל אמר בעבר כי אם מור יזכה בבחירות לסנאט הוא אינו פוסל פתיחת חקירה בוועדת האתיקה בעניינו.

עוד באותו נושא

העדויות נגד המועמד הרפובליקני נערמות - ובמפלגה מחפשים לו נתיב יציאה

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומנהיג הדמוקרטים בסנאט מיץ' מקונל במסיבת עיתונאים, 16 באוקטובר 2017. רויטרס, רויטרס
הסנאט פתח בחקירה של וועדת האתיקה. מקונל וטראמפ/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully