וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אריאל הרגיע שלא אדאג מהמתיחות בצפון, והיום אני קוברת אותו"

16.11.2017 / 13:40

אמו של אריאל הרוש, לוחם תותחנים בן 21 שנהרג בתאונה ליד צפת, סיפרה כי חצי שעה לפני התאונה הקטלנית בגליל שוחחה עם בנה, שביקש ממנה לא לדאוג לו. "הוא היה החבר הכי טוב שלי", אמר אביו של אריאל, על הבן שחגג יום הולדת רק לפני שבוע – ותכנן לטייל בעולם וללמוד

צילום: דוברות מד"א, עריכה: תום זואילי

בביתו של אריאל הרוש, בן ה-21 מחולון שנהרג אתמול בתאונת דרכים, מתכנסים היום (חמישי) בניסיון לנחם זה את זה ומתמודדים עם האבל שנפל במפתיע על המשפחה. רק בשבוע שעבר חגג יום הולדת, ובחודש הבא אמור היה לטוס עם חבר בזמן החופשה מהצבא ללונדון שבבריטניה – אך כעת את מקומן של התכניות והחגיגות ממלאת הטרגדיה שפקדה את הבית. הלוייתו תתקיים ב-16:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בחולון.

רחל, אמו של אריאל, שחזרה בדמעות את שיחתם האחרונה - חצי שעה לפני התאונה הקטלנית. "אמרתי לו שראיתי כתבה על המתיחות בצפון ודאגתי. הוא אמר שהכול בסדר, 'אל תדאגי, אימא'. אמרתי לו שאני מעבירה לו כסף לחשבון כדי שיוכל ליהנות בראש שקט. אני לא מאמינה שאני צריכה עכשיו לקבור אותו".

אריאל הרוש ז"ל, חייל בן 21, נהרג בתאונה בצפון ב15 בנובמבר 2017. באדיבות המשפחה
הרוש בשירותו הצבאי/באדיבות המשפחה
כרטיס טיסה לחופשה שמחזיק אביו של אריאל הרוש ז"ל, חייל בן 21, נהרג בתאונה בצפון ב15 בנובמבר 2017. באדיבות המשפחה
אביו של אריאל מעיין בכרטיסי הטיסה של בנו ללונדון/באדיבות המשפחה

דני, אביו של אריאל, סיפר על לוחם התותחנים שהיה חברו הטוב ביותר. "אי אפשר להגדיר את אריאל. הוא היה הבן הבכור שלי והחבר הכי טוב שלי. כולם היו סוגדים לו, החברים שלו מהצבא רק רצו להיות איתו וכמוהו. כשהגענו לבקר אותו בבסיס, חיילים סיפרו לנו ממש כמה הוא דמות לחיקוי עבורם", אמר אביו.

"בהינף יד בא מלאך רע ולקח לנו אותו. נהנינו ממנו 21 שנים. הוא היה ילד שכיבד את הוריו ואחותו בצורה בלתי רגילה. נסענו ביחד למשחקי כדורגל בחוץ לארץ של קבוצתנו האהודה מנצ'סטר יונייטד והיה לנו מנוי למשחקים של מכבי תל אביב. בגלל השירות הצבאי לעיתים הוא לא יכול היה להגיע למשחקים, והייתי מעדכן אותו בדיווחים חיים מהיציע. אין כאן עניין של אבא ובן, הינו חברים. הייתי מחכה שיחזור הביתה כדי שנעביר את הזמן ביחד".

אריאל הרוש ז"ל, חייל בן 21, נהרג בתאונה בצפון ב15 בנובמבר 2017. באדיבות המשפחה
דני יחד עם בנו במשחק/באדיבות המשפחה

על השירות הצבאי של אריאל, אמר האב כי "המילה 'קשה' לא הייתה בלקסיקון" וכי "הוא כבר חשב על העתיד ועל יום השחרור". לדבריו, אריאל כבר תכנן את הטיול הגדול לדרום אמריקה ורצה להיות עורך דין וללמוד. "יש חגיגת כדורגל של הליגה האנגלית והם היו אמורים לטוס למשחקים של מנצ'סטר. הכרטיסים והמלון כבר נסגרו ובצבא כבר אישרו את הטיסה", סיפר בצער.

תאונת דרכים בין מערבל בטון לרכב בצומת יפתח 15 בנובמבר 2017. כיבוי והצלה מחוז צפון, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה ליד קיבוץ יפתח, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי והצלה מחוז צפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully