וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם טוען שרוח רפאים של תינוק חצוי ראש רודפת אותו - ויש לו הוכחות מצמררות

19.11.2017 / 11:17

בחור מניו יורק טוען שרוח רפאים של תינוק חצוי ראש רודפת את דירתו ומאיימת לרצוח אותו בשנתו. הוא מעדכן את עוקביו בטוויטר בהתפתחויות האחרונות ולאחר שהצליח להביא צילומים מטרידים של התינוק - הוא נעלם

גבר נרדף על ידי רוח רפאים של תינוק חצוי ראש/עריכה: יאיר דניאל

זה הסיפור הכי קריפי ששמענו בחיים. אדם אליס, צעיר מניו יורק, טוען שרוח רפאים שטנית של תינוק חצוי ראש רודפת אותו בשנתו ומאיימת לרצוח אותו. הוא טוען שהתינוק נקרא "דייוויד היקר", שהוא הגיע מעולם מקביל לעולם האמיתי ושמדי פעם הוא מופיע על כסא מול מיטתו ובוהה בו. הוא החל לחלוק את חוויותיו בטוויטר לפני כמה חודשים וכעת יש לו כבר מאות אלפי גולשים שעוקבים בשקיקה אחרי העדכונים שלו.

"יש לו ראש ענקי ומעוות ויש לו שקע בצד אחד של הראש. עשיתי כמיטב יכולתי כדי לצייר אותו", הוא צייץ בטוויטר ב-7 באוגוסט 2017. הוא הוסיף: "אז הדירה שלי רדופה בידי רוח רפאים של תינוק מת והוא מנסה להרוג אותי. הוא התחיל להופיע בחלומות שלי אבל אני חושב שהוא עבר עכשיו לעולם האמיתי. לזמן מה הוא היה רק בוהה בי, אבל אז הוא קם מהכיסא והתחיל לנוע לכיוון המיטה שלי. לא יכולתי לזוז כי הייתי משותק (אני מקבל שיתוק שינה לעיתים קרובות וזה די מבאס). רגע לפני שהוא הגיע למיטה שלי, התעוררתי בצרחות".

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

חושבים שחוויתם פעילות על טבעית? לחוקרים יש הסבר משכנע יותר

לכתבה המלאה

ב-29 באוגוסט הוא פרסם סרטון של כסא ריק מתנדנד וכתב: "תסתכלו על הכיסא".

אליס מפרסם בקביעות סרטונים המציגים לכאורה פעילות על טבעית בדירתו כגון צמחים נופלים ממדפים וכסאות מתנדנדים.
הוא גילה את שמו של התינוק באחד החלומות שלו: "היה לי חלום כמה לילות לאחר מכן, בו הייתי בספרייה וילדה ניגשה אליי ואמרה: 'ראית את דייוויד היקר, נכון?'". הוא אפילו עבר לישון בקומה למעלה כדי לחמוק מהתינוק, אבל החתולים שלו עדיין נאספים מדי חצות ליד הדלת הקדמית, מהופנטים לכאורה ממש שקורה מעבר לדלת. "אני הולך למיטה אבל החתולים חוזרים לדלת. הם עושים את זה רק באמצע הלילה. זה הפך לשגרה עכשיו", הוא כתב וצירף תמונה.

הסיפור האחרון שלו, שפורסם ב-7 בנובמבר, הוא אולי המפחיד מכולם ומאז נעלמו עקבותיו. הוא תיאר סיוט בו "דייוויד היקר" בהה בו מהכיסא שבצד השני של החדר. הוא אמר שהרגיש משותק ובקושי הצליח לזוז, אולם הפעם קרה משהו קצת שונה. הוא כתב: "עדיין הרגשתי שאני לא מסוגל לזוז, אבל יכולתי להתפתל קצת. הרגשתי ערני יותר. יכולתי להזיז קצת את הידיים. דייוויד נעץ בי מבט נוקב ופחדתי ממה שידעתי שצפוי להגיע. הוא עמד לרדת מהכיסא ולהגיע אליי, כמו פעם". דייוויד הצליח להושיט יד לנייד שלו ולצלם. הוא חשב: "אם דייוויד הולך להרוג אותי, אולי אוכל לפחות להשיג ראיות בטלפון שלי" וזה מה שלכאורה קרה.

יום למחרת הוא שיתף את התמונות ובהן נראה תינוק חצוי ראש יושב על הכסא ואז קם לעברו. אחת התמונות הייתה כל כך מפחידה שהיא גרמה ללב שלו ליפול, הוא סיפר. עבר שבוע מאז אליס עדכן את עוקביו במצבו, אז או שהתינוק הצליח לבצע את זממו או שהוא עובד במרץ על העדכון הבא שלו. אתם מוזמנים להתעדכן במצבו של אליס בחשבון הטוויטר שלו. אנחנו בטוחים שעוד לא ראינו הכול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם אדם אליס באמת הצליח לצלם את רוח הרפאים המצמררת?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליס טוען שהתינוק מנסה לרצוח אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאז נעלמו עקבותיו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully