וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ארבעה הרוגים במסע ירי בעיירה בצפון קליפורניה

15.11.2017 / 0:51

גבר חמוש ברובה ושני אקדחים פתח בירי בשעת בוקר לעבר בית פרטי בעיירה קורנינג ומשם התקדם לבית ספר יסודי. 10 בני אדם נפצעו, בהם שני ילדים. בבית הספר הוא נורה למוות על ידי שוטרים. המניע למעשה טרם התברר

ארבעה הרוגים במסע ירי בעיירה קורנינג בצפון קליפורניה, ארה"ב, 14 בנובמבר 2017. AP
אזור הירי/AP

ארבעה בני אדם נהרגו אמש (שלישי) באירוע ירי בצפון קליפורניה, ארצות הברית. גבר חמוש ברובה חצי אוטומטי ושני אקדחים פתח בירי בכמה מוקדים בעיירה קורנינג שבמחוז טהאמה, שנמצאת כמאה ק"מ מצפון לסקרמנטו, וסיים את מסע הירי בבית ספר יסודי סמוך לעיירה, שם הוא נורה למוות על ידי שוטרים. בבית הספר נפצעו לפחות עשרה בני אדם, בהם שני ילדים.

סגן השריף של המחוז פיל ג'ונסטון אמר כי היורה לא היה מוכר לרשויות ובשלב זה לא ידוע המניע למעשה. בעיתון מקומי דווח כי החמוש החל בירי בסמוך לשעה 08:00 (שעון מקומי) לעבר בית פרטי ומשם התקדם למוקדים נוספים.

בעיתון המקומי סקרמנטו ביי דווח כי היורה היה קווין ג'נסון ניל, תושב מקומי בן 43, שנעצר בפברואר בחשד לאירוע דקירה.

עוד בוואלה! NEWS
"800 דולר - נמכר!": תיעוד קניית מהגרי עבודה ופליטים לעבדות
רחוק מהצרות של הבית, טראמפ הרגיש נוח בחברת רודני העולם
לקראת הפיכה צבאית? "כוחות צבא נעים לבירת זימבבואה"

ארבעה הרוגים במסע ירי בעיירה קורנינג בצפון קליפורניה, ארה"ב, 14 בנובמבר 2017. AP
שוטרים באזור הירי/AP

קוי פריירה, אב לילדה הלומדת בבית הספר סיפר כי בדיוק הוריד את בתו במקום כששמע את קולות הירי. "אחד המורים יצא בריצה מהבניין ואמר לנו לרוץ פנימה כי היה יורה מגיע", סיפר לתחנת הטלוויזיה המקומית KRCR. "אז כולנו מיהרנו, רצנו ואמרנו לתלמידים להיכנס לכיתות".

פריירה סיפר עוד ששמע קולות ירי במשך יותר מ-20 דקות וכי תלמיד בחדר שבו שהה נפגע. תושב המקום, בריאן פלינט אמר לתקשורת המקומית ששכנו הוא היורה וכי הוא גנב את המשאית שלו.

סגן הנשיא מייק פנס התייחס למקרה בטוויטר וכתב כי "עצוב מאוד לשמוע על הירי בצפון קליפורניה, על אובדן החיים, כולל ילדים חפים מפשע". הוא הוסיף כי "אנו משבחים את המאמץ של אנשי אכיפת החוק. נמשיך לעקוב אחר המצב ולספק תמיכה פדרלית, בזמן שאנו מתפללים למען כל מי שהושפע מהמקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully