וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פופאי" הרוסי עלול להפוך את עצמו לנכה - ולא אכפת לו

14.11.2017 / 23:56

קצת קשה לתפוס עד כמה גדולות ידיו של קיריל טרשין בן ה-21. זה קרה בזכות הזרקות של כמויות עצומות של סינטול, שמן של מפתחי גוף. הרופאים מודאגים: "הוא עלול לאבד את האפשרות להזיז את ידיו". מפתח גוף אחר טוען: "הוא צריך עזרה פסיכיאטרית"

פופאיי הרוסי מציג את השרירים שלו/s_1_a_c_k_3_r/

הכירו את קיריל טרשין, בחור בן 21 מהעיר פיאטגורסק, בדרום מערב רוסיה, שחולק בתקופה האחרונה סרטונים ותמונות של גופו ה... ובכן, בואו נקרא לזה ייחודי.

ידיו של קיריל, כפי שניתן לראות, פשוט עצומות, וקצת מזכירות מעין פופאי אנושי.

עוד ב"אסור לפספס":

איך היא עושה את זה?! כוכבת ריאליטי בת 12 בצעד ריקוד כואב לצפייה ובלתי אפשרי
בוא סיבוב: הרגע הקורע והמלחיץ בו אדם נלכד במתקן לשטיפת מכוניות
"חייתי על מאדים": ילד גאון טוען שחי על הכוכב האדום וזוכר פרטים מדהימים משם
עד כאן! נוטלה שינתה את המתכון שלה מתחת לאף שלנו - ואוהבי הממרח בהיסטריה

באופן לא לגמרי מפתיע, כל הסיפור הזה לא קרה בצורה טבעית. קיריל הזריק לזרועותיו כימיקל מסוכן בשם סינטול - שמן שמשמש מפתחי גוף - והרופאים מודאגים. מאוד מודאגים.

"הוא עלול לאבד את האפשרות להזיז את ידיו", אמר אחד הרופאים. "יכול להיות שהוא לא יוכל יותר להרים דברים. יכול להיות שהוא יהפוך נכה". בדיילי מייל דווח שמפתח שרירים בשם קיריל סיצ'ב הסכים: "אפשר לראות את זה בפנים שלו, יש שם משהו לא בריא. זה אדם שזקוק לעזרה רפואית אמיתית - לא רק כדי לשאוב את ידיו ולנקות את הדם שלו, אלא גם עזרה פסיכיאטרית".

טרשין חושב אחרת, והוא מתכוון להמשיך עם השיטה הזאת, שכוללת אימונים בלתי פוסקים ושימוש בסינטול. "כדי להגיע לגודל הזה, צריך להזריק ליטרים", סיפר. "עשיתי את זה והיה לי חום של 40 מעלות. שכבתי במיטה, הרגשתי שאני הולך למות, ואז הכל הסתדר". תחילה התחיל עם הזרקה של 250 מ"ל, אך מהר מאוד הגדיל את הכמות. תוך עשרה ימים, שרירי הידיים שלו גדלו ב-25 ס"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully