וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"2018 תהיה שנת תוהו ובוהו" מנבאות התאומות שחזו את אסון התאומים

15.11.2017 / 9:01

תאומות זהות שחזו נכונה מספר אירועים היסטוריים בינלאומיים חושפות מה מצפה לנו (לדעתן) בשנה הבאה - והתחזיות שלהן כוללות אינספור פיגועי טרור, אסונות מזג אוויר והתקפות סייבר מסיביות

צילום: יוטיוב, עריכה: יאיר דניאל

מוקדם יותר השבוע נחשפנו לתחזיות ההרסניות של ה"נביא" קרייג המילטון-פרקר שניבא לנו שנה של טרור, אסונות טבע וצניחה כלכלית - והנה באות לחזק אותו התאומות הזהות טרי ולינדה ג'יימסון, הידועות בשם "התאומות הנביאות", שחוזות לנו שנה של תוהו ובוהו ומציעות "להחזיק חזק" לפני שיוצאים לדרך.

התאומות הזהות טוענות שהן אחוזות דיבוק ושרוחות רפאים שולטות על ידיהן ומכתיבות להן נבואות עתידיות. הן טוענות שהצליחו לחזות את מתקפת הטרור של ה-11 בספטמבר ולתקשר עם ידוענים מתים כמו הנסיכה דיאנה ומייקל ג'קסון. בשיחה עם הדיילי סטאר אונליין הן חושפות כמה מהאירועים הטרגיים שקרו השנה אותן הן חזו - הטבח בלאס וגאס והפיגועים בניו יורק ולונדון ועד רעידות אדמה והוריקן אירמה. אז מה יהיה בשנה הבאה? הצמד מאמין ששערוריית ההטרדות המיניות בהוליווד תגלוש גם לשנה הבאה וצופות מתקפת סייבר מסיבית, אירועי מזג אוויר קשים וגל של מתקפת טרור בערים מרכזיות ש"כנראה לא יהיה ניתן לסכל".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ה"נביא" שחזה את עליית טראמפ חושף תחזיות הרסניות ל-2018

לכתבה המלאה

החדשות הרעות

"2017 הייתה שנה מאוד אינטנסיבית ועכשיו מצפות לנו שנתיים כאוטיות נוספות", הן אמרו בראיון, "אנחנו רואות שמתקפות הטרור של דאעש ואל-קאעידה מתגברות באירופה וביבשות אחרות ב-2018. פיגועי הטרור יתעצמו ברחבי העולם בזמן שהם מאבדים שליטה על הח'ליפה שלהם וככל ששטחי השליטה שלהם ילכו ויצטמצמו. אנחנו רואות יותר פיגועי דריסה באירופה – כמו זה שהיה בניס, צרפת, ביולי 2016 וזה שהיה בגרמניה בדצמבר 2016, שני אירועי טרור שחזינו מראש. קבוצות טרור – וזאבים בודדים בהשראתן – יתמקדו בשווקים, מרכזי קניות, מקומות פולחן, בתי ספר, אירועי ספורט, בתי מלון, אולמי הופעות, מערכות תחבורה ושדות תעופה". האחיות רואות עלייה בפיגועי טרור על מטוסים, כמו גם ירי המוני ואירועי ירי בבתי ספר ברחבי ארה"ב.

אולם, ללא ספק האירוע שהכי מעסיק את העולם השנה הוא האיום המתמשך מצפון קוריאה, הממשיכה להתכסח עם ארה"ב באמצעות הטילים הגרעיניים שלה. התאומות רואות שהמתחים יגיעו לרמות חדשות, אולם בנושא הזה יש להן חדשות מנחמות, "המתחים יישארו גבוהים מאוד בין ארה"ב לצפון קוריאה", הן אמרו, "קים ג'ונג און ימשיך לאיים על טראמפ במתקפה גרעינית. בעלי ברית אחרים של ארה"ב צפויים להתערב כדי להרגיע את הרוחות, אבל אנחנו מרגישות שזה לא סביר שטיל גרעיני יפגע בארה"ב במהלך כהונתו של טראמפ".

בשנה שעברה ארה"ב ראתה מספר אסונות שנגרמו בידי סופות הוריקן קשות. אם נאמין לתאומות, היא כנראה עוד לא ראתה הכול. "אנחנו רואות סופות קשות ותנודות מטורפות השנה. יהיה מזג אוויר קיצוני בכל העולם, כולל סופות, טייפונים, הוריקנים והצפות. כמה סופות הוריקן מסוכנות ומגה סופות ימשיכו לאיים על אזורי החוף".

החדשות הטובות

על אף שמרבית התחזיות עשויות לצייר תמונה עגומה לשנת 2018, לתאומות יש גם בשורות טובות. בניגוד לתחזיותיו השליליות של קרייג המילטון-פרקר, תחול צמיחה בכלכלה הן בבריטניה והן בארה"ב. "כלכלת בריטניה תמשיך לצמוח אבל לאט, בשל חוסר הוודאות שנובע מפרישתה מהאיחוד האירופי. גם בארה"ב תמשך הצמיחה הכלכלית ויתווספו משרות נוספות מעבר לים"

"בנוסף, יירשמו מספר חידושים מרגשים בטכנולוגיה, בהמצאות, במזל"טים, ברובוטיקה ובטכנולוגיה הרפואית. הרבה פריצות דרך רפואיות יגיעו לכותרות ויעניקו תקווה למיליונים שסובלים מבעיות בריאותיות כרוניות". תחזיקו חזק, 2018 היר ווי קם.

טראמפ בתגובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully