וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: קטטה בין ארבעה צעירים למאבטחים בבית החולים בנהריה

ארבעה צעירים בשנות ה-20 לחייהם התעמתו עם שני מאבטחים במרכז הרפואי לגליל בעיר, ופצעו אותם באורח קל. שניים מהם נעצרו, והשניים הנוספים נמלטו. המשטרה החליטה לשחרר את השניים, אחרי שהמאבטחים משכו את תלונתם

צילום: המרכז הרפואי לגליל

שני מאבטחים במרכז הרפואי לגליל בנהריה נפצעו אמש (שני) באורח קל אחרי שהותקפו על ידי ארבעה צעירים בעקבות ויכוח על תשלום לחניה. לפי החשד, הארבעה, בשנות ה-20 לחייהם, ניסו לעבור את מחסום היציאה ונקלעו לקטטה עם המאבטחים.

לפי החשד, במהלך הוויכוח, שלושה מיושבי הרכב הקיפו את אחד המאבטחים במקום והחלו לגדף ולדחוף אותו. הם החלו להכות אותו ולתקוף מאבטחים נוספים. שניים מהצעירים החשודים בתקיפה עוכבו במקום עד להגעת המשטרה, בעוד שני האחרים נמלטו. שני המאבטחים נזקקו לטיפול בחדר המיון, לאחר שאחד ספג מכה באפו והאחר סובל מחבלת פנים.

עם זאת, החליטה המשטרה לשחרר את שני החשודים שנעצרו לאחר הקטטה בבית החולים בנהריה. זאת, לאחר שהמאבטחים משכו את תלונתם.

לקריאה נוספת בנושא
האלימות בבתי החולים: שניים נעצרו בחשד לתקיפת מאבטח באסף הרופא

במרכז הרפואי לגליל הותקפו בפתח חניון המבקרים. צילום: המרכז הרפואי לגליל, אתר רשמי
שני המאבטחים טופלו בבית החולים. התגרה במרכז הרפואי לגליל/אתר רשמי, צילום: המרכז הרפואי לגליל

"אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי ולפגוע בצוות המרכז הרפואי", נמסר מהמרכז הרפואי. "אנו בטוחים כי משטרת ישראל תדע למצות את הדין כחלק מהחשיבות למגר את תופעת האלימות שלצערנו מתרחשת לעיתים קרובות ומסכנת חיי אדם. יש להתייחס באפס סובלנות כלפי כל סוגי האלימות כדי למנוע את המקרה הבא".

שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס לאירוע ומסר כי "שוב אנו עדים למקרה קשה של אלימות בבי"ח. הפעם המאבטחים בנהריה הפכו ליעד לאלימות פושעת שיש למגרה בכל דרך. אני מגנה זאת וקורא למשטרה ולרשויות החוק להגביר אכיפה ולבער את הנגע לטובת מערכת הבריאות".

על רקע מקרי האלימות בבתי החולים והאירוע בנהריה תתכנס היום באופן דחוף השדולה למניעת האלימות נגד צוותים רפואיים. יו"ר משותף של השדולה, ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) מסר כי "זו תופעה בזויה שחייבים לעקור מן השורש. הגיע הזמן לעבור מדיבורים למעשים ואנחנו מצפים מהממשלה להציג תכנית מעשית ומידית כדי להפחית את מקרי האלימות".

(עדכון ראשון 9:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully