וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ממצלמות האבטחה: נוכל חשוד בגניבת אלפי שקלים מחנות בחיפה

13.11.2017 / 21:25

מאחורי גבן של שלוש מוכרות התרחשה גניבה של יותר מ- 3,000שקלים בעסק פרטי במרכז הכרמל. בעלת החנות: "מרגישה חוסר ביטחון, כאילו נכנסו לי הביתה". בסרטון נראה החשוד כשהוא מדבר בטלפון, ולוקח את הכסף בקור רוח מהקופה

עריכה: תום זואילי

גניבה בשווי אלפי שקלים התרחשה היום (שני) בחנות אופנה במרכז הכרמל בחיפה. גבר בשנות ה-30 לחייו הצליח להערים על שלוש המוכרות שאיישו את החנות באותו זמן וניצל את השניות הבודדות, שבהן הקופה הייתה ללא השגחה, כדי להוציא ממנה 3,800 שקלים ולהסתלק מהמקום.

ש', בעלת החנות, היא אמא לשלושה ילדים, בשנות ה-30 לחייה, שפתחה את החנות לפני כתשע שנים. "זו הפעם הראשונה שזה קורה ואני מרגישה כמו מישהו שנכנסו לו הביתה, זו תחושה של חוסר בטחון", תיארה בעלת החנות בקול רועד. "אני עדיין בהלם, בבקשה תעזרו לי – העסק הקטן הזה הוא כמו הבית שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשהבחנו שחסר כסף בקופה, הוא כבר לא היה במקום". החשוד ליד הקופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון המתעד את האירוע ניתן לראות את החשוד מדבר בטלפון, מוודא שאף אחת לא מסתכלת עליו ואז שולף מהקופה את השטרות בקור רוח. ברגע שהוא מבחין באחת המוכרות הוא משלשל את השטרות לכיסו וממשיך לדבר בטלפון.

"הוא היה בחנות כ-10 דקות ובזמן שאחת הבנות התעסקה בקבלת סחורה, הוא ביקש ממני להביא תמונה מהחדר השני לאמא שלו ומהמוכרת השלישית הוא ביקש למצוא מתנה לאחותו", סיפרה אחת המוכרות. "כשחזרתי עם התמונה, הוא הסתלק מיד, אז שכשהבחנו שחסר כסף בקופה הוא כבר מזמן לא היה במקום".

תלונה בנושא הוגשה למשטרת חיפה, ועל פי חשד החוקרים, הגבר פעל במשך היום בעוד עסקים בעיר, כפי הנראה באזור המושבה הגרמנית.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully