וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי?! כשמתאמנים בחדר כושר נתפסו כשהם חסרי מושג

19.11.2017 / 9:25

לא אחד - שניים תועדו כשהם משתמשים במכשיר כפיפת ברך בצורה הכי עקומה שיכולתם לחשוב עליה - או שהם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים

צלמים זמניים מורשים

כל מי שנרשם לחדר כושר מכיר את ההרגשה המביכה שנוצרת כשאתה מנסה מכשיר חדש לראשונה ועושה את כל הטעויות האפשריות בזמן שכולם מסתכלים. גבר אחד נתפס משתמש במכשיר כפיפת ברך - עם הראש. בעוד סובביו ודאי השתעשעו מהתנהגותו המוזרה, גבר אחר - במכון כושר שונה לגמרי - נתפס עושה בדיוק את אותו הדבר וגרם לכולם לפקפק באופן השימוש התקני במכשיר.

משתמש האינסטגרם בראון קרדיגן פרסם שני קטעים של מתאמנים בשני מכוני כושר שונים באוסטרליה משתמשים במכשיר לחיזוק שרירי הרגליים - כדי לחזק דווקא את שרירי הצוואר. בקטע הראשון נראה גבר בחולצה כחולה מתכופף על ארבע, מניח את צווארו מתחת למכשיר ודוחף את ראשו מעלה ומטה שוב ושוב. רק שעות ספורות מאוחר יותר פורסם סרטון נוסף בו נראה גבר בחולצה לבנה, שוב על ארבע, מבצע את אותו תרגיל.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ניסה להתחיל עם בחורה בחדר כושר - ואז הכל השתבש

לכתבה המלאה

בשני הסרטונים צפו כבר קרוב ל-150 אלף איש. בעוד רבים חשבו שזה הדבר הכי מוזר שראו בחייהם, אחרים חשבו שיהיה שווה לנסות את זה. "זה אני מחר במכון", כתב אחד ואחר הוסיף: "כל הכבוד! גם אני רוצה צוואר חזק כזה".

  • עוד באותו נושא:
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully