וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל כבן 50 נהרג מפגיעת כלי רכב בכניסה ללוד

11.11.2017 / 19:00

מותו של הפצוע נקבע בזירת התאונה, בתום מאמצי החייאה של צוותי רפואה של מד"א. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. "הפציעה שלו הייתה קשה מאוד", אמר אחד החובשים שטיפל בו

הולך רגל כבן 50 נהרג מפגיעת כלי רכב ליד לוד. מד"א
נוסעי הרכב הפוגע לא נזקקו לפינוי לבית חולים. זירת התאונה, הערב/מד"א

הולך רגל כבן 50 נהרג הערב (שבת) מפגיעת כלי רכב בכביש 40 בסמוך לצומת לוד מרכז. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירת התאונה החלו להעניק לו טיפול רפואי אך נאלצו לקבוע את מותו בתום פעולות החייאה. חוקרי תנועה של המשטרה הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירת הנסיבות. בעקבות התאונה נחסם לתנועה כביש 40 לכיוון צפון.

חובש רפואת חירום של מד"א מנדי אמיתי שהגיע לזירת התאונה על אופנוע סיפר כי הפצוע שכב על הכביש בסמוך לשול הימני כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה רב-מערכתית קשה. "הוא היה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות בשטח אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו" הוסיף. עוד סיפר החובש כי נוסעי הרכב הפוגע נבדקו ע"י צוותי מד"א בשטח ולא נזקקו לפינוי לבית חולים.

הלילה נפצעו חמישה צעירים בתאונת דרכים באזור התעשייה של כרמיאל לאחר שרכב שבו נסעו התנגש בעמוד תאורה מבטון והחל לבעור. בתאונה נפצעה צעירה כבת 20 באורח אנוש ויחד עמה נפגעו גם צעיר בן 18 שנפצע באורח בינוני-קשה וצעיר נוסף בן 20 שנפצע באורח בינוני. שני צעירים נוספים כבני 18 נפצעו באורח בינוני בתאונה, שנסיבותיה עדיין נמצאות תחת חקירת המשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל ההתעצמות: ישראל מסמנת קווים אדומים לציר הרדיקלי בסוריה
מחר שביתה: איפה לא לומדים וכמה זמן היא תימשך? המדריך המלא
נשיא לבנון: ראש הממשלה אל-חרירי נחטף בידי ערב הסעודית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully