וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת הטענות להטרדה מינית נגד גזית; עובדי התחנה יתושאלו

10.11.2017 / 13:02

המשטרה צפויה לתשאל את עובדי תחנת 103FM שבה משדר העיתונאי כדי להבין אם היו מי שידעו ושמרו על שתיקה, ולבחון את טיב המעשים לכאורה ואת השיטתיות שבה אירעו. כמו כן, פועלים בארגון ליצור קשר עם העיתונאית דנה ויס ושתי נשים נוספות שדיווחו כי הוטרדו על ידו

גבי גזית בנושא אלון קסטיאל 21.11.2016. ניצן הפנר, קריאטיב קומנס,
גזית/ניצן הפנר, קריאטיב קומנס

המשטרה פתחה היום (שישי) בבדיקת הטענות להטרדה מינית בידי העיתונאי ושדרן הרדיו גבי גזית, לאחר פרסומים בשבוע האחרון על שורת התבטאויות ופעולות סקסיסטיות לכאורה של גזית, מה שמעלה את האפשרות לתשתית לחקירה פלילית. בחטיבת החקירות של המשטרה ינסו לבדוק אם ניתן יהיה לפתוח בחקירה פלילית נגד גזית, ובין היתר פונים לעיתונאית דנה ויס ולשתי נשים נוספות שדיווחו כי הוטרדו בידי גזית.

חוקרים צפויים להגיע בימים הקרובים לתחנת הרדיו 103FM, שבה עובד גזית, ולתשאל את העובדים, בין היתר בשל הטענות לפיהן היו בסביבתו מי שידעו על המעשים ולא דיווחו עליהם. גורמים המעורים בבדיקה אמרו כי לפי שעה החוקרים מתמקדים באפשרות שהיה מדובר בפעולה שיטתית מצדו של גזית, בטיב המעשים ובניסיונות לאתר נשים נוספות.

דנה ויס. רפי דלויה,
ויס/רפי דלויה

אתמול הוצא גזית לחופשה מ-103FM, ובתחנה מבהירים כי גזית היה זה שביקש לצאת לחופשה. אור צלקובניק, מנכ"ל רדיו 103, אמר לוואלה! ברנז'ה: "בהמשך לבירור נרחב שנערך אצלי בעניין עם גבי גזית, הודיע לי השדרן כי הוא מבקש לצאת לחופשה. קיבלתי את בקשתו, ועל כן לא ישוב ביום א' הקרוב אל המיקרופון. כפי שאמרתי הבוקר, 103FM מגנה בכל לשון הטרדות ותקיפות מיניות ורואה במאבק בתופעה חשיבות עליונה".

המקרה האחרון פורסם אתמול באתר "הארץ", לפיו רחל פיש בן ישראל, מפיקה שעבדה לצידו של גזית בתחנה, אמרה כי נגע בה בניגוד לרצונה ולאחר שהפסיקה אותו הזהיר אותה שלא תתלונן על המעשה במשטרה. היא מצטרפת לעדויות של כתבת חדשות 2 דנה ויס, לשמרית סקורניק פלג ולעדות נוספת של אשה אנונימית שהתראיינה אתמול בגל"צ.

  • עוד באותו נושא:
  • גבי גזית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully