וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד ויינרוט על הריאיון בעובדה: נערך מגמתית כדי לפגוע ברה"מ

9.11.2017 / 23:15

עורך הדין שליווה בעבר את נתניהו ורעייתו התראיין לתכנית "עובדה" ודיבר באופן חופשי על אודות השניים. בין השאר הגן על שרה נתניהו בפרשת המעונות ואמר כי בעלה "איש ישר". בתגובתו לריאיון הוסיף כי "דברים חיוביים רבים לא שודרו"

צילום: גדעון צנטנר

(חוקרי המשטרה מגיעים למעון ראש הממשלה כדי לחקור את נתניהו בפעם החמישית, היום)

עו"ד יעקב ויינרוט הגיב הערב (חמישי) לריאיון עמו ששודר בתכנית "עובדה" בקשת, שבו שוחח עם אילנה דיין על אודות ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ודחה את מה שכינה "ניסיון לצייר באור שלילי" את השניים. מוקדם יותר הערב נחקר נתניהו בפעם החמישית, במעון ראש הממשלה, על אודות מעורבותו בפרשות 1000 ו-2000. לאחר כחמש שעות חקירה יצאו החוקרים את המעון ונתניהו פרסם בחשבון הטוויטר שלו את תגובתו הקבועה לנושא החקירות נגדו לפיה: "לא יהיה כלום - כי לא היה כלום". ויינרוט ייצג בעבר את ראש הממשלה בכמה תיקים וכן את שרה נתניהו בפרשת המעונות.

בתגובתו לריאיון כתב ויינרוט כי הוא "מצר על כך שעשרות שעות של שיחותיו עם אילנה דיין, במשך ימים ארוכים של צילומים, נחתכו ונערכו באופן מגמתי על מנת לנסות לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו וברעייתו להם הוא רוחש הערכה עצומה וחיבה עמוקה. מיותר לציין כי דברים חיוביים רבים שנאמרו על ידו - לא שודרו. מר ויינרוט דוחה בשאט נפש כל ניסיון לצייר באור שלילי את ראש הממשלה או רעייתו".

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות העדויות על הטרדות מיניות: גבי גזית יוצא לחופשה מרדיו 103
הפרקליטות חזרה בה מהאישום נגד רב החתונות שנאשם באונס תלמידה
"מועמד רפובליקני לסנאט ביצע מעשים מגונים בנערה בת 14 ב-1979"

עו"ד יעקב וינרוט לאולפן וואלה. יותם רונן
מחה על הצגת דבריו באור שלילי. עו"ד וינרוט/יותם רונן

בריאיון עצמו אכן נכללו דברים חיוביים שציין ויינרוט לגבי בני הזוג. בין היתר כינה את ראש הממשלה "איש ישר" ואף הדף את הטענות נגד שרה נתניהו, בגין שימוש במשאבי מדינה לשימוש פרטי. על האישום נגדה בפרשת המעונות, בגין מרמה והפרת אמונים בהיקף 359 אלף שקל מקופת המדינה, אמר: "אי אפשר להתעשר מאוכל. מה עושים עם אלפי ארוחות? זה לא איזה עושר מסוים שאני צברתי". על ראש הממשלה עצמו אמר לדיין כי "כשאת מסתכלת על האיש, ותבקשי ממנו רזומה של ההצלחות שלו מול הכישלונות שלו אני אומר לך שאת תעמדי עם פה פעור".

יחד עם זאת, בריאיון ציין ויינרוט גם דברים הנוגעים לאורחות חייו של נתניהו העשויים להתפרש כביקורת. כך למשל אמר ש"ביבי מעריץ ממון כהשקפת עולם. אני מכיר את החולשה לבעלי הון". בנושא הרגלי העישון של נתניהו אמר ויינרוט לדיין: "אם תשאלי את ביבי כמה עולה מסטיק, או כמה עולה לחם, טווח הפספוס שלו נורא ואיום. הוא לא חי את העולם של המחירים. הוא קנה סיגרים בהון תועפות של כסף במהלך השנים". ויינרוט הוסיף כי "לכן כעסו עליו בבית - גם בגלל העישון, וגם בגלל המחירים".

עוד באותו נושא

אחרי יותר מארבע שעות: הסתיימה חקירת נתניהו במעון ראש הממשלה

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ודוברו בועז סטמבלר. אי-פי, AP
נחקר בפעם החמישית. נתניהו/AP, אי-פי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully