וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים במשטרה: "ראש הממשלה ובכירי הליכוד מנסים להלך אימים"

10.11.2017 / 13:40

בכירים בארגון מתחו ביקורת על יוזמת ח"כ אמסלם לקצץ בשכרו של המפכ"ל וטענו כי מדובר בחלק מבליץ מתוזמן שנועד לפגוע בצמרת הארגון בזמן חקירות ראש הממשלה. "אנחנו ממתינים עכשיו לדבר היצירתי הבא של אנשי נתניהו נגדנו", אמר בכיר במשטרה

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

גורמים בכירים במשטרה יצאו נגד יוזמת ח"כ דודי אמסלם (ליכוד) להפחית בחצי את שכרו של המפכ"ל. לדברי הבכירים, ראש הממשלה ובכירי הליכוד מנסים "להלך אימים" על צמרת המשטרה, על רקע חקירות נתניהו ויועציו.

במשטרה התייחסו להצעת ח"כ אמסלם שפורסמה לראשונה אמש ב"החדשות", וטענו כי מפכ"ל המשטרה מרוויח 84 אלף שקלים, נמוך משל שאר העומדים בגופי הביטחון במדינה כמו הרמטכ"ל (91 אלף שקלים) ראש השב"כ וראש המוסד (87 אלף שקלים). גם שכרם של נציב הכבאות ונציב שב"ס נאמד בסביבות 90 אלף שקלים.

לקריאה נוספת:
המשטרה נגד ארדן: "התנהלות השר נועדה להביך את המפכ"ל"
המשרד לביטחון פנים נגד ליאור חורב: "הפר החוזה"
"רה"מ תוקף את השליח": ליאור חורב, היועץ שלא מפסיק לצייץ ומפחיד את נתניהו

המפכ"ל אלשיך התייחס להסרת אמצעי הבטיחות במתחם ואמר כי "הדרג המדיני הוא שמכריע". גדעון צנטנר
שכר של 84 אלף שקלים. המפכ"ל רוני אלשיך/גדעון צנטנר

במשטרה אומרים גם כי שכר ראשי מערכת הביטחון בישראל הוא נגזרת של שכר שופטי העליון. גורם בכיר במשטרה טוען כי בחודשים האחרונים המשטרה נמצאת תחת "בליץ מתוזמן" שמטרתו לפגוע במפכ"ל אלשיך ובצמרת המשטרה כדי ליצור "מאזן אימה" מול ראש הממשלה וכמה מיועציו שנחקרים כחשודים. "עכשיו אנחנו ממתינים לדבר היצירתי הבא של אנשי נתניהו נגדנו", אמר בכיר במשטרה.

גורם בכיר במערכת אכיפת החוק אמר לוואלה! NEWS כי "מדובר בעוד ניסיון 'לאיים' על המשטרה. באופן תמוה, בחר ח"כ דודי אמסלם, ערב חקירתו של ראש הממשלה, לתקוף את שכר המפכ"ל לאחר שהחל בביקורת על האוכל שמקבלים השוטרים. היה גם ניסיון להוציא את חשב המשטרה מסמכותה והובלת חוק ההמלצות במטרה לפגוע במערכת אכיפת החוק. מדובר בקמפיין מתוכנן ומתוזמן היטב".

ממשטרת ישראל נמסר: "לא נותר לנו אלא להצר על מגמה מסוכנת של פגיעה במשטרה בכל דרך אפשרית. המשטרה תמשיך בעשייתה הנחושה במלחמה בפשיעה ובשחיתות ובשירות לציבור ולא תורתע משום מהלך שעניינו ניסיון לרפות את ידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully