וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פרצו למשרדי המשטרה דרך החלון וגנבו מחשבים ניידים

9.11.2017 / 23:09

ויקטור טרנוב ואולג אסטפנקו הואשמו שפרצו בתחילת החודש למשרדי מדור התביעות של משטרת תל אביב וגנבו ציוד רב. הם אף הואשמו שדחפו שוטרים שניסו לעכב אותם לאחר שחשדו בהם בביצוע המעשה

תחנת משטרה. ראובן קסטרו
הנאשמים נכנסו דרך החלון/ראובן קסטרו

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד ויקטור טרנוב, בן 34, ואולג אסטפנקו, בן 32, החשודים שפרצו בתחילת החודש למשרדי מדור התביעות של משטרת תל אביב. הם מואשמים בקשירת קשר לביצוע פשע, התפרצות לבניין וגניבה, והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

האירוע התרחש לפני תשעה ימים. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רותם נוימן וסרמן מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), סמוך לשעה 23:50 נכנסו טרנוב, אסטפנקו ואדם שלישי - שזהותו לא ידועה - לחניון שסמוך למשרדי מדור התביעות. הם עלו במדרגות ליציאת החירום של המשרדים, טיפסו על קורת בטון, ונכנסו פנימה דרך חלון.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירה במעון רה"מ: נתניהו נחקר בפעם החמישית בתיקי 1000 ו-2000
אלף חיילים, 70 מטוסי קרב: כשחיל האוויר תרגל את תרחיש האימים
עובד מאפייה נאשם בביצוע מעשים מגונים בעשרות נשים מלקוחותיו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הנאשם דחף את אחד השוטרים/ראובן קסטרו

על פי כתב האישום, לאחר שנכנסו למשרדי מחלקת התביעות, השלושה פיזרו את תכולת הארונות והמגירות ואף קרעו מעטפות שהכילו ניירות עבודה וחומרי חקירה. לבסוף עזבו ולקחו איתם שני מחשבים ניידים, טאבלט ומכשיר טלפון נייד.

בקשת המעצר מגלה כי סמוך לשעה 06:30 זיהו שוטרים את טרנוב ואסטפנקו נכנסים לקיוסק ברחוב הר ציון בתל אביב, מחזיקים בתיק בידיהם ובו הרכוש הגנוב. לדבריהם, הם אף שמעו את המוכר בקיוסק אומר לאחד מהם "אני לא קונה את זה".

השוטרים עיכבו את השניים, שטענו כי מצאו את התיק עם הרכוש הגנוב במקום "שנרקומנים זורקים הרבה דברים". הם הובילו את השוטרים למקום, אך שם לא נמצא שום רכוש נוסף. מדוחות הפעולה של השוטרים עולה כי כשאמרו לטרנוב ואסטפנק שהם עצורים, דחף טרנוב את אחד השוטרים, והשניים התחילו לרוץ לכיוונים מנוגדים - אך לבסוף נתפסו.

בנוסף, נטען כי הנאשמים צולמו במצלמות אבטחה, ולבשו את אותם בגדים בעת שנעצרו. כמו כן נמצאו בזירה טביעות אצבע של אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully